هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

دختر خوب من

1393/6/19 7:52
نویسنده : maman sima
1,623 بازدید
اشتراک گذاری

- دختر خوبم ؛ وقتی در اغوش منی دیگه دنیا مال منه و تو اون لحظات فقط چشمهام را میبندم و خدا را هزاران هزار بار بابت این هدیه بارزش شکر میکنم ، گفتم هلیاجون بدو بیا بغلم یکم انرژی بگیرم . سریع پریدی تو بغلم و همدیگه را محکم بغل کردیم ، گفتم خدا جون مرسی که هلیا جون را به من دادی من بدون هلیا باید چکار میکردم؟ اصلا نمیتونم بد ون هلیا زندگی کنم .

 هلیا گفت : مامان اگه خدا بهت یه بچه دیگه جای من میداد این حرفها را به اون هم میگفتی مگه نه؟؟

من : نه عزیزم شاید اون بچه مثل تو اینقدر خوب و مهربون نبود ، شاید اذیتم میکرد و من به خدا میگفتم چرا این بچه شیطون را به من داده ؟ من از خدا بخاطر اینکه هلیا را به من داده تشکر میکنم .

هلیا با  لبخند رضایت بخش : اره میدونم منو دوست داری اما میدونم که  اگه خدا بهت یه بچه دیگه میداد باز هم اون رو دوست داشتی و این حرفها را به اون میگفتی دیگه .

و این سوال را هلیا بارها و بارها از من پرسیده ... 

هلیا جون دختر عزیزم ؛ اینجا برات مینویسم و ثبت میکنم تا بدونی از اینکه خدا من رو لایق مادر بودن و تربیت تو دونسته هرچقدر هم تشکر کنم باز هم کمه ، من از خدا بخاطر اینکه به من دختر داده خیلی سپاسگذاری میکنم و واقعا واقعا واسه اینکه تو دختر من هستی بیشتر بیشتر شکر میکنم خدا جون مرسی که هلیا را به من دادی ...

- گاهی نیمه شبها از خواب بیدار میشی تا اب بخوری یا بری دستشویی ، من هم چون خوابم خیلی سبکه بیدار میشم و بیشتر اوقات همراهی ات میکنم ، جدیداً وقتی نیمه شب واست اب میارم یا تا دستشویی همراهی ات میکنم وقتی برمیگردی تو رختخوابت با چشمهای نیمه بسته و خواب الود بهم میگی : مامان جون ببخشید که اذیتت کردم و بخاطر من از خواب بیدار شدی ........... 

و من باز فقط میتونم بگم خدا جون مرسی که هلیا را به من دادی ...

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

شهرزاد مامان نگار
3 مهر 93 10:14
سلام عزيزم . اصولا دخترا مهربونن. نگار منم هر وقت خوابم و به خاطرش بيدار ميشم ازم عذرخواهي مي كنه كه مامان ببخش اذيتت كردم. خدا همه بچه ها رو براي پدر مادراشون نگه داره
زهره مامان هلیا
7 مهر 93 13:22
ماشالله هلیا خانوم چه بزرگ شدی چه نقاشی های خوشگلی کشیدی
سایبر سافت
16 مهر 93 14:28
سلام مادر هلیا عزیز یک هدیه آموزشی برای نوگلتون تدارک دیدیم که اُمیدواریم خوشش بیاد یک باغ وحش مجازی با امکانات ویژه خوشحال میشم نظر یه مادر خوب رو درباره این نرم افزار بدونم http://cafebazaar.ir/app/cybersoft.zoo.animal/?l=fa