هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

کوتاه کردن موی هلیا جون

1393/9/9 8:08
نویسنده : maman sima
2,416 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جونم دختر گلم بیشتر از هر کسی خودم عاشق اون موهای خوش حالت و خوشگلت بودم و هستم ، خودت هم اصلا واسه کوتاهی موهات ، کوتاه نمی اومدی ، اما موهات موخوره داشت چند بار موهات را نوک گیری کردیم اما بیفایده بود .

هلیا جون سرماخورده بود بردمش دکتر باطبی ، ازش خواستم واسه موخوره هلیا هم دارو بنویسه ، دکتر گفت حتما موهاش را کوتاه کنید چون موخوره اش زیاده و به ریشه موهاش اسیب میرسونه ، ضمن اینکه شربت تقویت کننده فروگولوبین هم تجویزکرد .

چند هفته طول کشید تا هلیا جون را راضی کردم که بریم ارایشگاه و بالاخره دختر گلم موهاش را کوتاه کرد که صد البته با موهای کوتاه هم ناز و خوشگل و عروسکه .

این عکس هلیا جونه موقعی که اماده شده بود بریم ارایشگاه:

این هم بعد از ارایشگاه:

قربون اون لبخندت عزیزمممممممممممممممممممم

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان عسل 
9 آذر 93 8:23
هلیاجووووونم خوشگل خاله اشکالی نداره عزیزم دوباره موهات بلندمیشه عزیزخاله‌..فقط مامان گلش همیشه بکمی روغن زیتوم نوک موهای هلیاجونموچرب کن تاموخوره نگیره ودیگه ازاین به بعدبتونه موهاشوبلندکنه..روی ماهتومیبوسم عزیزم..البته موهای کوتاه هم بهت خیلی میاد
maman sima
پاسخ
مرسی عزیزم . چشم
هنرهای دست ساز چیکچی
9 آذر 93 8:24
چه خانوم خوشگلی [پاسخ مرسی عزیزم
شهرزاد مامان نگار
10 آذر 93 8:33
اي جانم چه عكساي خوشگلي. چه دخمل نازي
maman sima
پاسخ
ممنونم
باران
11 آذر 93 13:07
سلام :هلیا جون چقدر موهای کوتاه بهت میاد ....البته با موی بلند هم خیلی خوشگل میشی ولی خب هر از چند گاهی تغییر لازمه اگه موهات رو کوتاه نمی کردی نمی تونستیم حدس بزنیم چقدر با موی کوتاهم ناز میشی عزیزم.
maman sima
پاسخ
سلام مرسی عزیزم نظر لطفته
مامانی
13 آذر 93 9:27
عزیزم چه دخمر نازی .......چه موهای نازی .....عکساش خیلی ناز بود ایشالا همیشه لباش خندون باشه
maman sima
پاسخ
ممنون عزیزم یه بوس ابدار واسه ویدا جون
حمیده جون
13 آذر 93 23:52
جیگر بودی جیگرتر شدق عشقم بوووووووووووووس
maman sima
پاسخ
مرسی زن عمو جونمممممممممممممممم
نمدکده زیبا
24 آذر 93 7:08
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی . در ضمن اگر دوست داری به گروه وایبری من بپیوندی یه پیغام به شماره 09352213143 بفرست تا عضو گروهت کنم که همه خانم هستن .