هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

بدنیا اومدن هیلدا جون

1395/3/30 12:46
نویسنده : maman sima
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جون یک سالی میشد که گیر داده بود من خواهری میخوام ، سر سفره های نذری دعا میکرد شمع روشن میکرد و ...

تا اینکه شهریور 94 فهمیدم باردارم نتونستم این خبر را از هلیا که خیلی ارزوش را داشت پنهون کنم بلافاصله بعد گرفتن جواب ازمایش بهش گفتم بعد رفتیم پیش باباش و سه نفری رفتیم دکتر تا جواب را نشونش بدیم دکتر گفت جواب مثبته.

هلیا کلاس اول بود و خداراشکر بچه مستقل و زرنگی بود و من باهاش زیاد کارنمیکردم.

بالاخره انتظار 9 ماهه ما به سر رسید و ساعت 10 شب دوشنبه 30 فروردین 1395 هیلدا جون در بیمارستان بنت الهدی بجنورد بدنیا اومد.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

حمیده جون
28 تیر 95 21:16
الهی دورتون بگردم فرشته های نازنین دلم واستون یه ریزه شده😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙
maman sima
پاسخ
قربونت برم حمیده جون
حمیده جون
3 مرداد 95 21:04
فدای این 2 تا وروجک خوشگل برم دلم واسشون یه ریزه شده😚😚😚😚😚😚😚
maman sima
پاسخ
فدات شم عزیزمی
مامان سارا
10 مرداد 95 10:18
سلام عزیزممممم مبارک باشه قدم نورسیده ماشالااا چقدم ناااازههههه ببوس دو تا دخمل نازتو سیما جووون