هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

نوروز 1391 مبارک

1391/1/7 8:40
نویسنده : maman sima
921 بازدید
اشتراک گذاری

بوی باران ، بوی سبزه ، بوی خاک

شاخه های شسته ، باران خورده ، پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگهای سبز بید

عطر نرگس ، رقص باد

نغمه و بانگ پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک میرسد اینک بهار

خوش بحال روزگار...

یکسال دیگر هم گذشت ، شیرین تر از هر سال ، خدایا هر چه کردم دیدی ، وای بر من که هر چه بخشیدی و عفو کردی ندیدم ... چهار فصل گذشت ، هر بار که هراسان شدم پناهم دادی ، به آرامش و امنیت که رسیدم حبیب و پناهم را از یاد بردم ... چگونه است که رهایم نکردی و من هرگر از تو نا امید نمیگردم .

خدای من : صدای یا مقلب القلوب و الابصار می آید ، تو مرا میخوانی که بخوانمت...

این منم با حسرت سالهای رفته ، یا مدبر اللیل و النهار...

این منم با هزاران امید به سالهای پیش رو ، یا محول الحول و الاحوال ...

خدای من بندگی ام را بپذیر و التماسم را بشنو ، حول حالنا الی احسن الحال ...

ایمان دارم به پروردگار مهربان ...

که فقط کافیست نگاه مهربانش را بر نامهربانترین نگاه ها و دلها بیاندازد ...

تبدیل سرنوشت من و تو ... منی که نامهربانترینم و تویی که بهترین ، پاکترین و عزیزترینی ...به بهترین و مهتابی ترین سرنوشت ...

بیا فقط یک لحظه چشمهای خیسمان را ببندیم ... یک لحظه سکوت ... 

« ما در این بهار آمرزیده شدیم »

رو به نسیم بهاری ترانه بایست

و سالی خوش ، بهاری و دوست داشتنی را با توکل و امید به خدا آغاز کن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
16 فروردین 91 17:03
خیلی زیبا نوشته بودی عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری.
مامان یسنا
19 فروردین 91 12:59
سلام عزیزم خوببین... به منم رمز میدی.....................


مامان باران
23 فروردین 91 9:30
سال نو مبارک دوست عزیزم