هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

کلاس نقاشی

1391/4/1 9:22
نویسنده : maman sima
1,680 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود دنبال یک کلاس نقاشی مخصوص کودکان میگشتم هر کجا سر میزدم میگفتن زیر 4 سال قبول نمیکنیم بالاخره پاساژ ارم آموزشگاه نقاشی کودکان هزاردستان قبول کرد از هلیا تست بگیره و به 2 شرط از دخترم ثبت نام کنه 1 - توان یادگیری مناسبی داشت 2 - نظم کلاس رو هم بهم نزنه .

ابتدا در مورد کلاس نقاشی و اینکه قراره چیزهای خوب یاد بگیری ، دوستهای خوب پیدا کنی و ... ذهنت رو اماده کردم طوری که با شوق و ذوق تمام واسه ثبت نام در کلاس نقاشی با من راهی شدی ، از قبل بهت گفتم که کلاس نقاشی باید پیش مربی ات بمونی و مامانها نمی تونن اونجا بمونن.

از طرفی با مربی آموزشگاه ( خانم سعیدی ) صحبت کردم و توضیحات لازم را درباره اینکه دخترم اولین کلاس آموزشی و دوری از خانواده رو میخواد تجربه کنه و اینکه هدف اصلی من آشنایی هلیا با محیط های آموزشی و کسب امادگی لازم برای رفتن به مهد کودکه و ... را دادم  و خواهش کردم زیاد مقررات آموزشگاه و سبک نقاشی را برای هلیا سخت نگیره تا اولین تجربه هلیا ذهنیت خوبی را براش بوجود بیاره .

برنامه کلاس نقاشی ات روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 5 عصر هست ، جلسه اول یک ساعت اول کلاس رو همراه هلیا در آموزشگاه نشستم اما نیم ساعتی را رفتم بیرون و برگشتم . جلسه دوم یک ساعت از کلاس رو بیرون رفتم و جلسه سوم هلیا را از دم در راهی کلاس کردم و رفتم بیرون .

خداراشکر علاوه بر استعداد خوبی که در نقاشی داری خیلی خوب و مودب در کلاس میشینی و مربی ات خیلیییییییییییییییییییی ازت راضیه ...با توجه به اینکه زیاد اجتماعی نیستی اصلا فکر نمیکردم اینقدر راحت و سریع با کلاس رفتن و تنها موندن در اموزشگاه کنار بیایی . مرسی دختر گلم ...

نقاشی با میخ ( کار جلسه اول ) :

جلسه دوم :

جلسه سوم :

جلسه چهارم :

 همیشه موفق و سربلند باشی عزیز دلمممممممممممممممممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا مامان باران
3 تیر 91 12:08
قربون دخمل هنرمندمون ماشالا چقدم خوشگل نقاشی میکنه بوووووووووووس
منا
3 تیر 91 23:59
سلام عزیزم ماشااللله افرین چقدر قشنگ نقاشی کشیدی باریک الله.
مادر ضربدر 3
4 تیر 91 17:39
آفرين به اين استعداد و مادر با توجه


ممنون
مامان ساینا
5 تیر 91 11:32
خیلی خیلی نقاشی هاش قشنگن درست مثل خودش که خیلی خیلی ماهه


مرسی که به ما سرزدی ...
مامان ماهان
19 تیر 91 16:53
ای جووووووووووووووونم چه نقاشیهای خوشگلی کشیدی
دیگه وقتشه یه نمایشگاه از کارات بزاری


ممنونم عزیزممممممممممممممممم نظر لطفتونه...