هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

سفر کاری مامان و اولین تجربه دوری از هلیا جون

1391/6/19 8:38
نویسنده : maman sima
1,271 بازدید
اشتراک گذاری

همایش سه روزه کشوری در شهرستان ساری برگزار میشد و من میبایست حتما در آن همایش شرکت میکردم با بابا حمیدرضا مشورت کردم و قرار بر این شد همه با هم بریم شمال ، هم در همایش شرکت کرده باشم هم مسافرتی رفته باشیم . اماحجم بالای کار بابا در اداره شون بعلاوه اینکه مهمانسراهای اداره شون پر بود این فرصت رو از ما گرفت بنابراین خلاف میل باطنی ام مجبور شدم اولین دوری از هلیا رو تجربه کنم . البته از طرفی ، هم میخواستم تنها برم تا ببینم هلیا جونم اونقدر بزرگ شده که دوری مامانش رو تحمل بکنه یا نه ؟؟؟ خلاصه ساعت 7 عصر روز 2 شنبه 13 شهریورماه هلیا جون با اکرم جون و فاطمه جون ( دختر خاله های گلش ) راهی کلاس اسکیت شدن و من نخواستم زیاد رسمی با هلیا خداحافظی کنم چون ترسیدم هلیا از من جدا نشه خیلی معمولی خداحافظی کردم و رفتم کنار  پنجره بهشون نگاه میکردم ، ناخودآگاه اشک از چشمهام سرازیر شد ( امیدوارم بین مادر و فرزند هیچ وقت جدایی پیش نیاد) بعد نیم ساعت هم ماشین اداره اومد دنبالم و من هم راهی سفر شدم ... خیلی خیلی همایش مفید و خوبی بود و خوش گذشت اما تجربه خیلی سختی هم برای من بود یک لحظه نمی تونستم از فکر هلیا بیام بیرون بخصوص موقع غذا خوردن و خوابیدن بیشترین عذاب وجدان و دلتنگی بهم دست میداد بهر حال روزشماری میکردم زود برگردم پیش دخترم . این رو هم بگم که تا بحال اینقدر طولانی از همسرم هم دور نشده بودم و این هم مزید علت شده بود تا دلتنگی ام بیشتر و بیشتر بشه . هر روز تماس و اس ام اس زیادی با همسرم داشتم و از احوال خودش و هلیا جویا میشدم . ظاهراً هلیا جون صبرورتر از من بوده و بهتر از من با این مساله کنار می اومده . هر روز صبح که از خواب بیدار میشده میشمرده که چند تا دیگه بخوابه مامانش برمیگرده ...

خلاصه من برگشتم و غم دوری به پایان رسید ( خدایا شکرت )

این هم چند عکس از دختر گلم در شهریور ماه:

هلیا جون در خونه باغ روستا :

هلیا جون و ارتین جون در خونه خاله ثریا ( داخل آشپز خونه پادری انداختن و خودشون رو به خواب زدن ):

ارتین جون استخرش رو اورد خونه ما تا با هلیا اب بازی کنن ، ارتین جون شلنگ اب رو گرفت رو هلیا و هلیا از اب بازی انصراف داد ههههههههه

شب بعد از خوابیدن هلیا جون رفتم غذا ها رو بذارم یخچال ، در یخچال رو باز کردم دیدم دختر کدبانوی من قابلمه ها و ظرفهاش رو که داخلش  غذا پخته بود ( با گلبرگ ها غذا پخته بود ) گذاشته داخل یخچال :

این هم هلیای خواب آلود :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان اهورا
19 شهریور 91 9:49
می توتم بفهمم که چقدر بهت سخت گذشته خدا همه مامان باباها رو برای بچه هاشون حفظ کنه.



الهی آمین
مهدیس شماره ی6
19 شهریور 91 10:28
-----$$$____________$$$$$
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$-_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_-(▒)(█)(▒)
____$$__-_(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$-_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
تقدیم به شما خاله .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من رای بدی؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
فقط تا فردا وقت هست


عزیزم من قبلا به گیسو سادات جون رای دادم شرمنده ام گلممممممممممم
حمیده جون
19 شهریور 91 14:02
ایشالا همیشه شادی و سلامتیتون برقرار باشه سیما جون
خیلی دوستون دارم بوس بوس


مرسی ما هم خیلی دوست داریم
مریم
20 شهریور 91 9:02
معلوم شد که هلیا جون دیگه بزرگ شد ه عکس آخرش خیلی نازه با اون لپاش
reza
20 شهریور 91 13:24
salam che ajab vabton baz shod
مامان پارساکوچولو
20 شهریور 91 20:31
خدا رو شکر که به هم رسیدین من که طاقت ندارم چند ساعت از پارسا دور باشم
رز دسته گل مامان
21 شهریور 91 8:57
سلام دوست خوبم ممنون میشم اگه همین الان بری به سایت زیر و تو مسابقه رویای زیبا به دختر با شماره 26 رای بدی این اولین مسابقه ای هست که شرکت کرده دوست دارم برنده بشه ممنون http://lavashak.niniweblog.com
مادر ضربدر 3
21 شهریور 91 9:32
باید یاد بگیریم دلشوره ها رو کنترل کنیم.
و
به بابای نی نی مون اعتماد کنیم


کاملا موافقم .
hengameh
23 شهریور 91 20:02
سلام چه دخمل نازی به من هم سر بزنید
مامانی اوستاو امیر رضا گلی
25 شهریور 91 3:08
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$
مامان قندعسل
6 مهر 91 12:37
قربون اين كدبانو برم كه ميدونه غذاش بيرون بمونه تو گرما خراب ميشه احسنت به دخملي صبور كه بابايي رو در غياب مامان اذيت نكرده
مامان آرتین
30 بهمن 91 12:26
انشالله همیشه در کنار هم باشید . واییییییییی سمار که آب نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی گلم ، نه سماور خاموش بود امنیت پیش بینی شده است دوستم