هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

به یاد پدر در روز پدر

1392/3/3 7:48
نویسنده : maman sima
594 بازدید
اشتراک گذاری

پدر عزیزم ، امروز روز  سیزدهم رجبه ، روز دست بوسی دستهای مهربان پدر ، اما من مثل بقیه تو بازار در هیاهوی خرید هدیه نیستم ...

با خودم گفتم سایه سرمون مامانه ، بهتره روز پدر هم دست بوسی مامان بریم واسه همین دعوتش کردم بریم شام اما مهمون داشت نتونست بیاد .

بابا جونم  امروز روز پدره ، من گیج و مبهوت ، بادلی پر از استرس و اشوب، بدنبال خرید میوه و شیرینی و گل و ... واسه کنار آرامگاهتم ، هدیه دیگه ای لازم نیست بخرم آخه فقط میتونماشکامو به سنگ مزارت هدیه بدم و بگم روزت مبارک 

اما به خودم میگم به کی بگم روزت مبارک؟؟؟

پدر مهربونم امشبمن آن شانه هایت را می خواهم که پناهم بود

همان یک وجب از شانه ات تمام دارایی ام بود

من آن دست های گرمت را می خواهم که یک عمر عبادت نوشت؟

راستی کجایی؟ اونجا هم خبری هست امشب؟ اینجا که امشب یتیم ها عید ندارن عزیزم

چه حس بدی دارم....

حتی نمیتونم بنویسم

بابا قربون دستات برم هر جا هستی دستاتو میبوسم و میگم :

 روزت مبارک


اونایی که بابا هنوز کنارتونه خاک پاشو رو چشماتون بذارید و قدرشو بدونین....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریم
6 خرداد 92 16:36
خدا رحمتشون کنه.....