هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

قول میدم شبها جیش کنم...

1392/8/19 7:33
نویسنده : maman sima
607 بازدید
اشتراک گذاری

سکانس اول :

هلیا تو تبلیغات تلویزیون میبینه که پوشک هوشمند واسه بچه هایی که شبها خودشون رو خیس میکنن تبلیغ میکنن ، میگه این چیه ؟

اکرم جون ( دختر خاله هلیا) : این واسه بچه هایی که شبها تو خواب جیش میکنن هست.

هلیا جون: منم از اینا میخوام .

اکرم جون: ولی شما که شبها جیش نمی کنی؟

هلیا جون : شما واسم بخرید من قووووووول میدم شبها تو خواب جیش کنم!!!!!!!!!!!!!!!

سکانس دوم :

هلیا مشغول نگاه کردن تبلیغ « بالا بالا » میگه : مامان من هم بالا بالا میخوام .

 من : باشه دخترم

هلیا : دیدی خانومه میگه به هلیا یاد دادم ...

من : اره عزیزم دیدم

هلیا : پس کی« پایین پایین » میفروشن!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حمیده جون
19 آبان 92 18:20
فدای تجزیه تحلیلات بشم نازگلی
مامی آرشیدا
20 آبان 92 23:24
مامان آرتین
28 آبان 92 18:15
الهیییییییییییی . عجب قولی داده . هههه هههه