هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

شرکت هلیا جون در مسابقه نقاشی روز دختر

1393/6/11 8:01
نویسنده : maman sima
1,800 بازدید
اشتراک گذاری

سلامتی دخترا که اگه نباشن 

تموم عروسکهای دنیا بی مادر میشن

 

 این روز را تبریک میگم به همه دخترای نجیب و خوب ایرانی و به دختر عزیز خودم هلیا جون.

عکسهای هلیا جون در مسابقه نقاشی که بمناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در بجنورد برگزار شد:

هلیا جون و نگار کوچولو ( دختر دخترخاله مامان هلیا ):

و این هم نقاشی هلیا جونم در مسابقه نقاشی:

قربونت برم آلبالوی من.......................

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان هلنا
12 شهریور 93 13:38
هلیا جونم.عزیزدلم. امیدوارم توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی.
maman sima
پاسخ
مرسی دوست خوبم شما هم همینطور
سایه
12 شهریور 93 15:13
باسلام خدمت مامان باذوق هلیا جون دختر خوشگل و پرنسس این خانواده خوشبخت,.روز دختررو از طرف من به این عروسک ناز تبریک بگین منم یک دختر هشت ساله دارم اسمش هلیاست خوشحال میشم به وب ماهم سربزنین البته وبلاگ ما مربوط به کلاس هلیا جونمه و از اتفاقهای داخل مدرسه استمنتظر حضورتون هستم
آرتا
22 شهریور 93 14:22
سلام هلیا جون روزت مبارک هرچند دیره آخه پست جدیدت رودر رابطه این موضوع تازه دیدم. نقاشیتم خیلی قشنگه.
maman sima
پاسخ
سلام خیلی ممنونیم
حدیث جون
3 آذر 93 13:15
چه نقاشی نازی کشیدی ماشاا...