هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

یاد ایام میکنی مامانی !

1390/2/14 8:12
نویسنده : maman sima
492 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان جدیدا یاد ایام کردی و مدام دوست داری ادای نی نی ها رو درآری.

چند روز قبل که ماور خانوم کمد دیواری رو مرتب میکرد شما هم روروئکت رو دیده بودی و به اصرار اورده بودیش پایین .

هر روز سوار روروئکت میشی و تو خونه می چرخی گاهی هم صدای گریه نی نی ها رو در میاری .

بعضی مواقع صدای آرتین جون رو تقلید میکنی و مثلا مامانت رو صدا میزنی ( اَاَاَاَ)

دیشب سر شام بهت میگم چرا غذا نمی خوری ؟ میگی من کوچولو شدم بلد نیستممممممممممممممم

الهی فدات شم به زحمت یه خورده بزرگت کردم حالا حوس کوچولو بودنت رو کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید هم می خوای مثل اون موقع ها مدام بغلت کنم و باهات بازی کنم ؟ هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه الان وقت اونه که داخل روروئک بشینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
5 اردیبهشت 90 12:07
ما هم تو خونه از این داستانا دارم