هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

سرماخوردگی شدید هلیا جون

1390/10/7 11:11
نویسنده : maman sima
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

 هفته گذشته  ، روزهای خوبی رو پشت سر نگذاشتیم چون خونوادگی مریض شدیم و داریم با ویروس سرماخوردگی شدیدی دست و پنجه نرم میکنیم .

 5 شنبه رو مرخصی گرفتم تا بخاطر خستگی شب قبل ( شب یلدا ) استراحت کنم ، اما صبح با سرفه های هلیا از خواب بیدار شدم ، سریع نوبت دکتر گرفتم و ظهر با باباحمیدرضا ، رفتیم مطب دکتر باطبی . هلیا جون خیلی خوب و اروم گذاشت  دکتر معاینه اش کنه و بعد با شربت اموکسی سیلین 400 - دیفن هیدرامین - سرماخوردگی کودکان برگشتیم خونه .

دختر نازم ، مدام روی پاهام بی حال و بی قرار دراز کشیده بودی ، دردهای عضلاتم مجبورم کرد تا ساعت 11 نیمه شب 5 شنبه من هم برم درمانگاه شفا و دو تا پنی سیلین نوش جون کنم و برگردم خونه .

بابا حمید رضا هم از هفته قبل درگیر این بیماری بود ، 5 شنبه و جمعه رو خونه موندیم تا استراحت کنیم. حالت خوب نبود واسه همین شنبه رو هم مرخصی گرفتم . از 5 شنبه تا 2 شنبه فقط و فقط روزی یک یا 2 لیوان شیر می خوردی و بس . حسابی لاغر و ضعیف شدی .

 روز شنبه و یکشنبه اوج بی قراری ات بود اونقدر گریه کردی که اشک من هم دراومد، بهونه میگرفتی و اصلا معلوم نبود چی می خواهی ؟؟؟ تا می اومدم پیشت جییییییییییغ میزدی و میگفتی به من دست نزن ، مونده بودم چکار کنم ، سه بار اساسی نشستم همراهت گریه کردم . تا می دیدی دارم اشک میریزم می اومدی بغلم میکردی و اشکهام رو پاک میکردی من هم سریع اروم میشدم و ناز و نوازشت میکردم تا تو هم اروم بشی .

از ظهر دوشنبه کم کم بلند شدی و کمی بازی کردی ، چند لقمه هم نون خوردی ......... آی خداااااااااااااااااا انگار دنیا رو به من دادن . خدایا شکرت .

هنوز هم سرفه های بدی میکنی و کاملا خوب نشدی اما شکر خدا میل به غذا خوردنت بهتر شده و در طول روز مشغول بازی کردن هم میشی .

الهه ناز من ان شاءالله هیچ وقت مریض نشی ، همیشه سالم و سرحال و شاد باشی چون مامان و بابا تحمل مریضی جیگرشون رو ندارن .

ضمناً از بس این روزها تحرک نداشتی و استراحت کردی دچار یبوست شدی فعلا دنبال درمان این مشکلت هستم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فریبا
7 دی 90 13:30
خیلی ناراحت شدم امیدوارم هیچ وقت مریض و ناراحت نباشه
مامي هليا
8 دی 90 0:54
سيما جون واقعا" هفته بدي بود.مواظب گلمون باش.بهش انجير خيس شده وآلو خيس وروغن زيتون بده.گلابي هم براي يبوست خيلي موثره.ايشالله هيچ وقت مريض نشيد.


ممنون. چشم حتما . خداراشکر مشکلش برطرف شد .
مامان ماهان
9 دی 90 20:02
ای جووووووووووووووونم الهی که دیگه هیچ وقت مریض نشی عزیز دلم
مامان ثناخانمی
10 دی 90 11:17
خدا بد نده هلیا خانم خشگل البته من که دیر اومدم خوندم ولی ان شاءالله تا حالا خوب شدی
زهرا
12 دی 90 7:52
سلام سیما جان. خوبید ان شاءالله؟؟؟ این پست رو که خوندم به یاد خودمون افتادم.هفته گذشته هم ما 3 نفری سرما خورده بودیم اساسی... هر چند هنوز آثاری از اون توی بدنمون باقی مونده ... اما خدا رو شکر روزهای سختش سپری شد. الهی که همیشه تن تون سالم و لبتون خندون باشه
مامان طاها
14 دی 90 1:45
امان از دست این ویروسه که همه رو درگیر خودش کرده ما هم تازه خوب شدیم
مامان باران
17 دی 90 13:49
الهی خاله ت بمیره که تو اوف شدی
ایشالا زود خوب بشی


خدا نکنه عزیزممممممممممممممم
مامان نازی نرگس
18 دی 90 2:20
آخی چه بد امسال من هم خیلی درگیر بودم وای چقدر بد و سخته