هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

زمستون و آدم برفی کوچولو

1390/11/20 13:32
نویسنده : maman sima
838 بازدید
اشتراک گذاری

امسال زمستان سردی داریم و من بیشتر ترجیح میدم هلیا جون تو خونه باشه و سعی میکنم سرگرمی های خوبی تو خونه واسش فراهم بشه .

صبح که مامان و بابا رفتن سر کار ، هلیا جون و اکرم جون رفتن کنار پنجره و دیدن اووووووووووووووووه چقدر برف اومده ،  خیلیییییییییییییییییی خوشحال شدن سریع شال و کلاه کردن و رفتن از حیاط کمی برف آوردن تا تو خونه ادم برفی درست کنن و یادگاری باهاش عکس بگیرن . البته تا اومدن من به خونه ادم برفی آب شده بود !

وقتی رسیدم خونه ، اکرم جون گوشی رو آورد و عکسهای هلیا و ادم برفی رو نشونم داد ، هلیا هم سریع رفت گوشی اسباب بازی خودش رو آورد و گفت مامان دکمه وسطی رو بزنی همه عکسها میاد بعد نگاه کن ... من هم کلید وسط گوشی اش رو میزدم و با اینکه تصویر زمینه عوض نمیشد کلی از عکسهایی که گرفته تعریف کردم ... هلیا جون هم کلی ذوق کرد .

شب که شد  دایی مجتبی و زن دایی فهیمه اینا اومدن خونه ما . گفتم : هلیا جون برو گوشی خودت رو بیار زن دایی عکسهایی که گرفتی رو ببینه . گوشی ات رو اوردی بعد گفتی : گوشی ام شارژ نداره ! رفتی کنار دیوار نشستی ، بند آویز گوشی ات رو چسبوندی به دیوار و گفتی باید صبر کنید گوشی ام شارژ بشه ... بعرفتی سراغ بازی ات ، گفتم هلیا جون گوشی ات شارژ نشد ؟؟؟ رفتی گوشی ات رو برداشتی و گفتی : شارژ شده اما خرابه نمیشه عکسهاش رو نشون بدم ( با حالت افسوس و عذرخواهی از اینکه امکان نشان دادن عکسها رو نداری ) !!!

الهی مامانی قربون این کارها و حرفهای بامزه ات بره . بوس بوس بوس

توضیحات : دستهای آدم برفی مداد رنگی های هلیا جونه و برای چشم و دهنش از لپه استفاده کردن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

دانستنیهای کودکان
21 دی 90 9:09
وبلاگ خوبی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
زهره مامان هلیا
21 دی 90 9:30
سلام مامانی ممنون از اظهار لطفتون ماشالله هلیا جون چه ناز شده نازی مریض هم شده بود و من خبر نداشتم
فریبا
21 دی 90 10:58
نازی با اون آدم برفی کوچولوش!!
منا مامان یسنا
21 دی 90 11:41
واااای تو خونخ ادم برفی درست کردین؟خوش بحالتون یسنا مریض بود ما اصلا برف رو ندیدیم
مامان هلیا
21 دی 90 19:24
سلام وای خوش به حالتون شما کدوم شهرین که برف باریده ما مدتیه دنبال برف و ادم برفی هستیم ولی تو تبریز این اواخر برف نباریده .راستی اسم دختر من هم هلیاس با تبادل لینک موافقین؟حتما به ما هم سر بزنین
زهرا
22 دی 90 10:21
من هم برف بازی رو خیلی دوست دارم...
مامان هلیا
22 دی 90 10:36
سلام مرسی که اومدین من هم شما رو با افتخار لینک کردم راستی امروز اینجا هم داره برف میباره از روی هلیا جون یه بوسسسس گنده
حمیده
22 دی 90 11:16
سلام سیما جون چند وقت بود به اینترنت دسترسی نداشتم خیلی دلم واسه هلیا جون تنگ شده بود الهی جیگرشو که آدم برفیش هم مثل خودش کوچولوهههههههههه ناز بشی خوشگل خانم بوس بوس


سلام عزیزدلم من هم دلم واستون تنگ شده بود حدس زدم بابت اثاث کشی و فصل امتحانات کمتر به وبلاگ سر زدین . ممنون از لطفتون من هم میبوسمتون .
مامي هليا
23 دی 90 22:36
سيما جون اين وروجكها عجب تخيلاتي دارن.ودقيقا" چقدر هم تقليد .خدا به دادمون برسه.من اون چايي پشت عكس رو هوس كردم.
مامان ماهان
24 دی 90 16:03
وااااااااااااااااااای چه آدم برفیه خوشگلی
مامان گیسو
24 دی 90 22:39
سلام عزیز دلم خوبی؟ قربون این جیگر برم با این زیونش بوسسسسسس خصوصی داری
خاله ساناز
26 دی 90 15:37
سلام مامان هلیا جون و هلیای دوست داشتنی یه خبر خیلی خوبی می خوام بدم که همگی با هم خوشحالی کنیم!! برای اولین بار تو ایران یه مسابقه جالب که جایزه هم داره !!!!! گرفتن جایزه اون هم با افتخار جلوی کلی آدم که جمع شدن برنده رو تشویق کنن از دست "عمو پورنگ" !! توی اولین نمایشگاه نوزاد وکودک و نوجوان به زیباترین طرح اطلاع رسانی تصویری - نقاشی در مورد این نمایشگاه که در وبلاگتون از امروز تا 14 بهمن قرار بدید، داورهای خبره ی ما از طرف انجمن مبلمان و دکوراسیون و سایت ایران دکوراسیون جایزه می دن.در ضمن عمو پورنگ یک عکاس خونه هم تو این نمایشگاه داره و عکس طرح شما رو، توی سی دی هاش چاپ می کن زود، زود، زود یه طرح قشنگ روی بلاگتون بذارید و به ما به آدرسkitex2012@gmail.com نامه بزنید و حتما آدرس وبلاگتون رو بنویسید و اطلاع بدید
خاله ساناز
26 دی 90 15:38
داورهای ما تا ایمیل شما رو ببینن زودی به وبلاگتون می رن و طرح شما رو برسی می کنن امتیاز بالا رو اونی می گیره که: اسم و تاریخ و محل نمایشگاه رو به زیبایی اعلام کنه نمایشگاهمون از تاریخ 14 تا 21 بهمن ماه از ساعت10 صبح تا 8 شب 1390 در بازار مبل ایران شماره 3 واقع درچها رراه یافت آباد هست و منتظرتون هستیم می تونین اطلاعاتش رو از سایتwww.irandex.ir هم بگیرید می بوسمتون خاله ساناز
فاطمه و محیا
28 دی 90 12:21
سلام سیما جون من مامان فاطمه و محیا هستم تازه با شما اشنا شدیم
دخملت واقعا بانمک و دوست داشتنیه دو تا لپاشو ببوس شمارو لینک میکنم
راستی شما اذری هستید چون خوشملی هلیا شبیه دخترای اذریه


سلام خانومم ممنون که به وبلاگ ما سر زدین . من هم با افتخار لینکتون میکنم ، ما ترک هستیم اما اذری نیستیم . ما استان خراسان شمالی هستیم .
مامان آرتین
28 دی 90 13:20
الهییییییییی چه آدم برفی ناز و کوچولویی . ناز مثل هلیا جون
آذین مامان طهورا
1 بهمن 90 13:19
سلام مامان هلیا مرسی از تبریک . هلیا جون ببوس
مامان ثناخانمی
3 بهمن 90 11:09
آی خوشم میاد دختر کلک باشه
فاطمه و محیا
5 بهمن 90 10:36
خاله سیما مگه خراسان شمالی "بجنورد"ترک هستن؟


ترک و کرد و فارس.
مامان باران
5 بهمن 90 12:37
الهی قربونت برم که آدم برفی درست کردی خوش بحالت باران من که توی خونه است همه ش از بس هوا سرده چه شیرین زبون هم شدی ماشالا
ليلا
17 بهمن 90 15:18
سلام وب جالبي دارين.اسم دختر من هم هلياست.2 تا سوال دارم ازتون.يكي اينكه پارك دردونه ها كجاست؟ يكي اينكه اون برنامه اي كه سن هليا جونو به سال ماه هفته دقيقه و ثانيه ميزنه رو از كجا آوردين؟


سلام خیلی خیلی خوش اومدین .پارک دردونه ها شهرستان بجنورد - استان خراسان شمالی هستش ... واسه نمایش سن هلیا جون باید وارد قسمت « نی نی من » در قسمت مدیریت وبلاگتون شوید ... ای کاش ادرس وبلاگتون رو واسم میذاشتید .