هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

هلیا جون در اسفند 1390

1390/12/16 12:25
نویسنده : maman sima
924 بازدید
اشتراک گذاری

- هلیا جون دیروز صدایی شبیه صدای سکسکه زدی و سریع گفتی : مامان آروغ جدید بغشید نداره . مگه نه ؟ من هم گفتم : بله عزیزم درسته .

- دیشب شام خونه مادرجون رقیه بودیم سر شام گفتی : مامان جون جات خوبه ؟ راحتی ؟؟ گفتم : آره دخترم . 

بعد به بابایی گفتی : بابا جات خوبه ؟ راحتی ؟؟؟ بابا هم گفت : بله ..... بعد با خیالی راحت شروع کردی به غذا خوردن . قربون دل مهربونت گلم.

- دیروز میگی : مامان جون اگه رفتم خیابون واسه شما دو تا کتاب قصه با  چند تا پنس خوشگل میخرم .الهی فدای دست و دلبازی ات برم من.

- دیروز از دستشویی اومدی بیرون ولی شلوارت رو نپوشیدی . بابا گفت : هلیا سریع شلوارت رو بپوش وگرنه مجبور میشم باهات دعوا کنم .

با اشاره انگشت و اخم فراوون گفتی : من اجازه نمیدممممممممم باهام دعوا کنی ....

- دو هفته قبل من رفتم خیابون واسه خرید و شما با اکرم جون رفتید مینی پارک دردونه ها و دوباره شکل پروانه شدی من هم واست عروسک خرسی با کرانچی که خیلی دوستش داری خریدم .

هلیا جون و بابا حمید ( خونه خاله ثریا ):

 

بقیه عکسها رو هم فردا میذارم اخه الان سرعت اینترنت خیلیییییییییییییییی پایینه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ماهان
16 اسفند 90 15:56
چه پروانه ی ناززززززززززززززززززززی شیرین زبون دوست داررررررررررم
گل دختر
16 اسفند 90 20:03
خدا حفظش کنه خیلی ناز و عسل هزار ماشاا... ببوسیدش
مامان ثناخانمی
21 اسفند 90 11:04
پروانه خانم توی خونه پرواز نکنی. شما وروجکا با همین دست و پا هم همه چی رو حسابی بهم میریزید حالا فقط پر زدنتون مونده. جیگرشو
حمیده جون
21 اسفند 90 23:54
جیگرتو با این دلبریات خیلی خوب خودتو تو دل همه جا کردی عزیزدلم


مرسی زن عموجووووووووووووووووونم.
فریبا
22 اسفند 90 19:16
نظر من نیومده؟


سلام فریبا جان . اخرین پیام شما را در پست « روزهایی که نبودیم به روایت تصویر » دریافت کردم . ممنون که بهمون سر میزنی .
زهره مامان هلیا
23 اسفند 90 0:20
فدای شاپرک جون ماشالله ناناز شدی


خدا نکنه زهره جان. مرسی
مامان یسنا
25 اسفند 90 16:14
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبیییییییییییییییییین پروانه خانوم من یه گل خوشگل دارم میای خونمون پیش گلم؟دوست دارم .....مهربون..شیرین زبون...
مامان یسنا
26 اسفند 90 16:36
______________ _____________ ____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _____________ _______________ _________________ __________________ ___________________ ____________________ _________________ ____________ __________________ ____________ ___________________ __________________ ___________سلام___ ____________آپم_____ ____________________ ____________زود بیا_____ ____________منتظرم_____ _______________________ _____________________ _____________________ ___________________ _________________ ___________
فریبا
27 اسفند 90 20:20
ولی من واسه این پست کامنت گذاشتم! تو راه مفقود شده!


نمی دونم گلم !!!!!!!!!!!!!! خوب دوباره همون کامنت رو بزار خانومی.مرسی که بهمون سر میزنی.
مامان نرگس
29 اسفند 90 13:42
سلام سال نو مبارک
حسین باخویش
1 فروردین 91 1:03
جیگرتو خام خام هلیا جان دلم برات یه زره شده


دل ما هم واسه شادوماد تنگ شده .
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:31
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
زهره
2 فروردین 91 4:16
سلام خوبی به یک مشکل بررخوردم میتونی بهم کمک کنی
زهره مامان هلیا
3 فروردین 91 1:57
قلبتان مهر جهان افروز باد روز و ماه و سالتان نوروز باد عیدتون مبارک
مامان باران
15 فروردین 91 8:48
عزیز دلم قربون شیرین زبونیات سال نوت هم مبارک
مامان سونیا
15 فروردین 91 8:54
وای چه عکسهای نازی ماشاالله چه دخمل خوشگلی خدا نگه دارش باشه به وب ما هم سبزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید