هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

هلیا جون در اردیبهشت 91

1391/2/30 8:30
نویسنده : maman sima
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت ماه سر مامانی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی شلوغ بود . حجم کار اداره فوق العاده بالا بود و مامانی اصلا وقت سر خاروندن نداشت .

جشن نامزدی عمو حسین هم 21 اردیبهشت به خوبی و خوشی برگزار شد و بهمین مناسبت  یک مسافرت یک هفته ای به تهران و شمال داشتیم .

هلیا در ساحل ساری:

هلیا و یسنا در پارک آب و آتش:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حمیده جون
30 اردیبهشت 91 11:11
خیلی دلم واستون تنگ شده بوووووووووووووووووس از ته قلبم


ما هم همینطور عزیز دلمممممممممممممممممممم
مرضیه مامان فاطمه
31 اردیبهشت 91 10:11
مرسی خاله جون از لطفت خداروشکر که مسافرت و عروسی و تفریح بهتون خوش گذشته و این از لبخندهای ناز هلیاجون کاملا برداشت میشه همیشه خوش باشید عزیزم
آذین-مامان طهورا
1 خرداد 91 18:20
سلام سیما جونم دلمون براتون تنگ شده امیدوارم هیلیا جون خوب سلامت باشه وروزگار به وفق مراد تان امیدوارم در شهر من ....بهتون خوش گذشته باشه و حسابی آب بازی کرده باشید.هلیا جونمو ببوس طهورا جونم به هلیا سلام می رسونه
مامان دیانا
3 خرداد 91 12:11
سلام سیما جون دلم براتون تنگ شده خوشحالم عکسهای زیبای دختر کوچولو رو می بینم عزیزم همیشه به شادی و گردش
مامان گیسو جون
3 خرداد 91 20:25
ای جانم ماشاا... چقدر نازو خوشگل شده از شیرین زبونیش بگو برامون هههههههه می گمااااااااااا اگه دلت تنگ شیر دادن شده دست بجنبون دیگه
سارا
7 خرداد 91 11:40
الهی من قربون تو برم که انقد ناز و خوشگلی دلم واسه خودت و مامان گلت تنگ شده


خدا نکنه عزیزمممممممممممممممممممم