هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

شیرین زبونی های هلیا جون

1391/3/4 7:49
نویسنده : maman sima
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

- اکرم جون : هلیا پولهات رو جمع کن بریم واست یک مامان خوشگل بخریم ... هلیا جون : خودت زشتی !!

- هلیا جون و آرتین جون ( پسر دایی ) خیلی همبازی خوبی هستید و از کنار هم بودن خیلی لذت میبرن ، به من میگی : مامان ارتین هم زیااااد بره حموم موهاش بلند شه بعد اسمش رو بگذارید هلیا فامیلش هم بشه باخویش. باشه ؟ من : باشه عزیزم ، می خوای موهای شما رو کوتاه کنیم اسمت رو بگذاریم آرتین ؟؟؟هلیا : اره میخوام !! ( از شدت علاقمندی به چه چیزهایی فکر میکنی !!!)

- عمه جون خطاب به هلیاجون : عزیزم کُپُلِت رو بخورمممممممممم ... هلیا جون : نه باید مامان و بابا بخورن ... عمه جون : خوب همون بهتر که مامان و بابات بخورن هههههههههههههههه

- هلیا جون این روز ها مدام در تخیلات مدرسه رفتن بسر میبری و بنا به گفته خودت کلاس سوم هستی چون دو تا کتاب رو خوندی تموم کردی .. مثلا ً شبها موقع مهمونی رفتن میگی مامان من درسهام رو نوشتم ، مامان من این گل رو از مدرسه آوردم ، مامان این اسباب بازی رو دوستم تو مدرسه بهم داده و ....)

- خیلی دوست داری موهات بلند شه و به کمرت برسه ، خیلی دوست داری قدت بلند شه و دستت به همه چیز برسه ، خیلی دوست داری شکمت بزرگ شه و ...

- من واسه برنامه رژیم غذایی که دارم بعضی شبها شام کالباس میخورم و شما هم عاشق کالباسی واسه همین یواشکی می خورم نبینی ، یک شب مچم رو گرفتی گفتی من هم کالباس میخوااااااااام .من : دخترم من کالباس میخورم شکمم کوچیک بشه شما نباید بخوری . هلیا : مامان نخوووووووور بذار شکمت بزرگ شه قوی بشی !

- بعد از خرید دوچرخه و اسکوتر در 6 ماه قبل ، گیر دادی به اینکه من اسکیت میخوام . تهران که بودیم باباحمید واست اسکیت خرید داخل فروشگاه ورزشی نشسته بودیم تا فروشنده ، اسکیت شما رو داخل ساکش بذاره . من : دخترم این هم اسکیت حالا راضی شدی ؟؟؟ هلیا : ماشین شارژی هم بخرید بسه دیگه !!!

مامانی قربون آرزوهات خوشگلت بره عسیسمممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
4 خرداد 91 11:59
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .
مامان ثناخانمی
7 خرداد 91 14:42
بهش میگن عشق ههههههه
مامان آرتین
9 خرداد 91 8:42
شیرین زبونیت رو قربوننننننننننن
اکرم جـــــــــــــــــــون
15 خرداد 91 1:15
مامان خودت زشته!!!