هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

تولد یاسین جون

1391/5/4 8:18
نویسنده : maman sima
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حلول ماه ضیافت رمضان بر همه مومنان روزه دار مبارک.

این مدت که وبلاگ دختر گلم رو نتونستم آپ کنم چند تا دلیل داره :

1- حجم بالای کاری اداره ام.

2 - کند شدن سرعت اینترنت

3 - خراب شدن کابل گوشی ام .

از امروز به بعد سعی میکنم هر روز با یک پست جبران روزهای گذشته رو کنم.

تولد 2 سالگی یاسین جون ( پسر خاله هلیا جون ) روز پنجشنبه 15 تیر ماه همزمان با نیمه شعبان برگزار شد یک تولد کفشدوزکی کوچک و خانوادگی که من عکسها رو قبل از شروع مراسم و آوردن کیک انداختم  :

هلیا و امیر حسین :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساینا
4 مرداد 91 12:14
تولد یاسین جون مبارک. چه پرنسس نازی. فدای خنده هات.


مرسی . خدا نکنه.
حمیده جون
4 مرداد 91 20:26
الهی بگردم دلم واسه پرنس کوچولو و مامان گلش یه ریزه شده.......
راستی طاعات و عباداتتون قبول باشه مارو هم از دعای پر مهرتون بی نصیب نذارین بوس بوس


گلم دل ما هم براتون یه ذره شده بووووووووووووووووووس ممنون چشم حتماً
مادر ضربدر 3
4 مرداد 91 23:24
تولدت مبارك هلياي عزيز.
تولد قمري صبا هم بود


تولد هلیا جون نیست تولد پسرخاله هلیا بود . تولد قمری صبا جون مبارک