هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

تصویر خدا از نگاه هلیا جون

1391/6/1 12:31
نویسنده : maman sima
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز قبل داشتم دفتر نقاشی هلیا جون رو ورق میزدم که یکی از نقاشی هاش نظر من رو به خودش جلب کرد اخه با تمام نقاشی هاش فرق داشت .

هلیا رو صدا زدم و ازش پرسیدم : این چیه که کشیدی ؟

هلیا : این عکس خداست .

مامان : میشه برام تعریفش کنی ( هلیا به توضیح میگه تعریف ) ؟؟

هلیا :  این عکس خداست ببین چقد بزرگه ؟؟(  صفحه نقاشی اش از بالا تا پایین رو نشون میداد) از اون بالا نگاه میکنه بعد یک نخ میاندازه پایین ، بعدش نینی ها رو با اون نخ میفرسته بغل مامان باباها ... ببین خدا داره میخنده اخه خیلی مهربونه .

من که از تعجب نمیتونستم حرف بزنم بغلش کردم و غرق بوسه اش کردم ...

 هنوز هم نمیدونم چطور هلیا به فکر نقاشی خدا افتاده ؟؟؟؟؟؟

فقط میتونم بگم : آفرین دخترم من بهت افتخار میکنم ... خدا تو رو واسه من حفظ کنه عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

حمیده جون
1 شهریور 91 16:44
بعضی بچه ها تو این سن و سال حس خودشونو نسبت به اشخاص و کسانی که دوسشون دارن یا ازشون بدشون میاد و... رو با نقاشی های عجیب وغریب نشون میدن
بهت تبریک میگم سیما جون که دختر نازو با استعدادی داری


سلام عزیزم مرسی نظر لطفتونه.
رضا
2 شهریور 91 9:20
سلام ممنون از حضور گرمت آبجی سیما شرمنده دیر اومدم این دختر ناز شبو روز برامون نذاشته روزای خاب شباهم تا صبح بیدار باش اما خیلی خوبه گریه نمیکنه زیاد فقط زمانی که گرسنه میشه وقتی سیر میشه ساکت مشغول بازی کردن میشه با خودش فکرا میکنه خیلی دوستش دارم بازم مرسییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان گیسو جون
2 شهریور 91 17:07
تمام موهای تنم سیخ شد خدا برات حفظش کنه دوستم
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 13:25
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
مامان گیسو جون
3 شهریور 91 20:36
خصوصی داری
مامان ساینا
4 شهریور 91 9:26
وای عزیزم خیلی جالب بود. خیلی حس قشنگی داشت. از جانب من ببوسش. معلومه خیلی باهوشه


مرسی دوست خوبم . شما هم ساینا جونم رو ببوسید.
سارا مامان باران
18 شهریور 91 13:40
ای جوووووووووووونم
چقد قشنگ فکرشو نقاشی کرده و تعریف کرده
ببوسش جیگرمو


چشمممممم دوست گلم.
منا مامان یسنا
13 آذر 91 15:30
سیما جونم اول بهت تبریک میگم به خاطر تربیت درستت.هلیاخوب تونسته معنی خدارو درک کنه اونم به خاطر مامان مهربونی چون توه


قربونت برم دوستمممممممممممم