هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

عکسهای تولد چهار سالگی هلیا جونم

1391/8/8 9:34
نویسنده : maman sima
2,194 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم ، امروز 8/8/91 روز تولد چهارسالگیته . چهارمین طلوع خورشید زندگیت رو از صمیم قلب بهت تبریک میگم .امسال جشن تولدت رو چهارم آبان ( روز عرفه و شب عید قربان ) گرفتیم . تم تولد امسالت گل و پروانه بود ، امسال واقعاً بهمون نشون دادی که نسبت به سال قبل چقدر بزرگتر ، عاقلتر و خانم تر شدی ، هر  روز که از خواب بیدار میشدی یکی از انگشتهات رو می بستی و با خوشحال میگفتی فقط ... روز دیگه تا تولدم مونده .

شب قبل تولدت حسابی تب کردی و این موضوع من رو خیلی نگران کرد ، در طول روز هم کمی بی حال بودی اما به محض اومدن مهمونها سر حال شدی و از ابتدای جشن وسط میرقصیدی و از بچه های دیگه هم می خواستی تا همراهی ات کنن. ماشاءالله هزار ماشاءالله مثل ماه شده بودی خیلی ناز و خوشگل و دوست داشتنی و خیلی خیلی خوشحااااااااااااااااال .

آخرهای جشن کمی خسته و البته بی حال شدی و بعد از فوت کردن شمع ، بریدن کیک و باز کردن هدایا اومدی بغلم و کم کم خوابت برد من هم بردمت داخل اتاق تا راحت بخوابی . اما مراسم تازه با اومدن آقایون شروع شد و با رقص و پایکوبی فراوون تا ساعت یک شب ادامه داشت . واقعاً یک شب به یاد موندنی بود .

ساعت 4 صبح واسه خوردن دارو و آب از خواب بیدار شدی همراه من اومدی آشپزخونه بهم گفتی : مامان جون مرسی واسم جشن تولد گرفتی ، مرسی واسم موتور شارژی خریدی ، مرسی واسم خونه رو خوشگل کردی ، مرسی واسم بادکنک زدی و... من تو اون لحظه احساس کردم تموم خستگی از تنم بیرون رفته و خیلی سبک و خوشحال دارم تو آسمونها پرواز میکنم ...

 بعد خوردن دارو رفتی و بابایی رو غرق بوسه کردی که بابایی هم با تعجب از خواب بیدار شده بود و میپرسید اینجا چه خبره ؟؟؟ شماها چرا بیدارید ؟؟؟ گفتم هلیا جون ، شب زود خوابش برد فرصت نکرد ازمون تشکر کنه الان داره این کار رو انجام میده .

دختر عزیزم اگه تموم دنیا رو برات بیارم و به پات بریزم باز هم واست کمه ، تو همه دنیای من و بابایی هستی . امیدوارم همیشه شاد و خندان و سربلند باشی .

لازمهاز  اکرم جون ، نسرین جون ، فاطمه جون ، لیلا جون ، حسن جون ، خاله ثریا ، سمانه جون و بابا حمیدرضا جون که خیلی خیلی به من کمک کردن تشکر کنم:

عکسهای تولد در ادامه مطلب

کارد و چنگال داخل کاور پلاستیکی:

گیفت بچه ها:

نی :

موتور شارژی کادوی مامان و بابا:

هلیا جون خسته و خواب آلود ، لباسی که واسش خاله ثریا کادو آورده رو هم تنش کرده :

متاسفانه از پذیرایی میوه و سالاد ماکارانی و سالاد اولویه عکس ندارم .

و در پایان این هم نمایی از اتاقت :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مریم
8 آبان 91 10:32
تولد دختر ناز مبارک باشه
همه وسایل تم رو خودت اماده کردی؟ واقعا دخترک حق داشته تشکر کنه با این مامان هنرمند


ممنونم عزیزم . آره حتی پروانه های روی لیوانها رو خودمون چسبوندیم آخه تو شهرستان چیزی به نام تم نمیتونی واسه تولد پیدا کنی مجبور شدیم همه رو خودمون درست کنیم . مرسی لطف داری گلم .


مامان اهورا
8 آبان 91 11:46
تولدت مبارک هلیای عزیز
خسته نباشی .
آفرین به این همه خلاقیت چقدر کیک و ژله ها خوشگلن


سلام مرسی دوست گلم ، من امروز به وبلاگ اهورا جون سر زدم اما نمی دونم چرا در وبلاگ های بلگفا نمی تونم نظر بگذارم . ممنونم از اظهار لطفتون.
حمیده جون
8 آبان 91 14:48
ایشالا مامان گلت همیشه سلامت باشه تا هر سال واست جشن تولدای خوشگل بگیره عزیزم....... سیما جون ماشالا به این ذوق و سلیقت پپاینده باشی گلم


مرسی عزیز دلم ... ایشاله شما هم همیشه سالم و شاد و خندون باشی.
مامان سونیا
8 آبان 91 15:41
تولدت مبارک هلیا خانم گل
مامان سونیا
8 آبان 91 15:50
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________}
مامان مریم
8 آبان 91 18:26
عزیزم تولدت مبارک..دخمل قشنگی دارین..لینکتون کردم..


ممنون عزیزم من هم با افتخار لینکتون میکنم.
مامان ساینا
8 آبان 91 22:42
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک. انشاله همیشه شاد و سلامت باشی گلم. چه تم خوشگلی همه چیز هنرمندانه بود. واقعا ممنون . می بوسمت خوشگلم یه عالمه این گلها هم با عشق فراوون تقدیم تو.
سارا مامان باران
9 آبان 91 10:40
سلام دختر خوشگلم تولد مبارک عزیزم بازم مامان هنرمندت ترکونده ... دستش درد نکنه ایشالا 120 ساله بشی عزیزم
آذین مامان طهورا
9 آبان 91 11:29
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم تولد 120 سالگیتو جشن بگیری
هر چه بیشتر به شاخ و برگ گل نظاره می­کرد، بیشتر محو زیبایی­اش می­شد.

دستش را دراز کرد تا در اختیارش بگیرد...

ولی خارها مزه درد را به او چشاندند تا دریابد

اگر حفاظی برای گل نبود، چنین با طراوت و زیبا نمی­ماند



خیلی زیبا بود مرسی.
الناز (سورنا)
9 آبان 91 12:39
خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک


وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم






خیلیییییییییییییی عالی بود مرسی عزیزم.
مامان ثنا
10 آبان 91 9:31
مبارکه پروانه خانم کوچولو
الهی صد و پنجاه سالگیت رو مامانت واست جشن بگیره
خیلی ناز شده سیما جون
شما هم خسته نباشی
بخدا یادم بود تولدشه چند روز پیش کلی سعی کردم جلوجلو بهش تبریک بگم نی نی وبلاگ بازیش گرفته بود
اینم کادوی ما از راه دور


مرسی دوست خوبم . ایشاله سایه شما هم رو سر ثنا جون مستدام باشه .


مامان هلیا
10 آبان 91 10:06
هلیا جون تولدت مبارک باشه الهی 120 ساله شی
مامان گیسوجون
12 آبان 91 1:06
مبارککککککککککککککک
هورااااااااااااااااااااا
جیغغغغغغغغغغغ سوتتتتتتتتتتتتتتتت دستتتتتتتتتتتت
تولدت مبارک پرنسس زیبا
الهی 120 ساله بشی به به چه تولد خوش رنگ و با سلیقه ای دست مامانی درد نکنه عالی بود خسته نباشی دوستم


قربونت عزیزم.
سارا
13 آبان 91 19:44
سلام عزیزم خوبی؟تولد هلیا جون تبریک میگم و مرسی که اومدی عزیزم
رضا
14 آبان 91 11:02
سلام خبرمون نکردی تولد دختر خوشکلتو بیام چرا دیگه به ما سر نمیزنید خیلی وقته سمت ما نمیاین چیزی شده آبجی ؟ منتظر حضورتون هستم
رضا
14 آبان 91 11:07
راستی عکساش خیلی ناز هستن ایشالا 120ساه شه خدابراتون حفظش کنه تقدیم به هلیا خانم
رضا
15 آبان 91 11:58
سلام ممنون از حضورت
اره خیلی خوبه خیلی شیطونتر میشه هر چی بزرگتر میشه
خیلی دوسش داریم
خیلی باحاله عاشقشم


خدا براتون حفظش کنه.
اکرم جون
15 آبان 91 18:02
عکسات خیلی ناز شدن من فدات
عمه النا جون
16 آبان 91 0:31
سلام ماشاءا...خیلی خوشمله ، خوشحال میشم به وبلاگ النا جون ما سر بزنید،مرسی
رضا
16 آبان 91 12:22
سلام خوبی ؟
بدو بیا آپم [گل





مامان ماهان
20 آبان 91 17:56
تولد دخمل ناز ما مبارک باشه ببخشید من دیر اومدممممممممممممم چه جشن با شکوهی براش گرفتی مامانی دستت درد نکنه واقعا خسته نباشی
منا مامان یسنا
13 آذر 91 15:39
واااااااااااااااااااااااااااااااای باز من عقب موندمعزیزدلم تولدت مبارک هزارتا بوس.خیلی خوش سلیقه ای سیماجون.اینارو خودت درست کردی؟


فدای تو ... لطف داری منا جونم ، اره خودم با کمک خواهرزاده هام درستیدم
نسرین مامان هلیا و دانیال
29 آذر 91 0:51
عزیزم تولدت مبارک .البته تاخیر منو ببخشید ایشالله همیشه شاد وسلامت در کنار مامان و بابا زندگی کنی.خیلی همه چی زیبا وباسلیقه بود خسته نباشین.


مرسی دوست گلم.
آدرینا
5 دی 91 16:44
چه دخمل قشنگی