هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

دعای هلیا جون در سفره نذری

1392/10/8 14:27
نویسنده : maman sima
539 بازدید
اشتراک گذاری

مریم دختر عموی من سفره نذری داشت ، من اداره بودم و نتونستم برم، اما هلیا جون با خاله ثریا و اکرم جون رفت .

تو مراسم به ترتیب مهمونها شمع روشن میکردن و ارزو میکردن . نوبت هلیا که شده شمع رو به کمک خاله اینا روشن کرده و ارزو کرده: خدایا به ما یه نی نی بده ...

الهی قربون ارزوهات برم دختر گلم ...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گیسو جون
8 دی 92 23:27
هههههه فکر کنم وقتشه دعاش براورده بشه
maman sima
پاسخ
باباش راضی نمیشه میگه یک بچه کافیه
مامان آرتین
9 دی 92 10:02
الهییییییییییییییی . انشالله به زودی دعاش برآورده بشه .
maman sima
پاسخ
سارا مامان باران
11 دی 92 9:49
الهیییییییییییییییییییی خب بیار دیگه سیما جون باران هم خواهر برادر میخواد و هی میگه ولی باباش راضی نمیشه میگه یه بچه کافیه
maman sima
پاسخ
عزیزم ما هم مشکل شما رو داریم
منا مامان یسنا
11 دی 92 13:23
خب بچه نی نی میخواد چرا اذیتش می کنید؟؟؟؟
maman sima
پاسخ
ایشاله بخاطر هلیا جون هم که شده یه نی نی دیگه میاریم
حمیده جون
12 دی 92 15:03
هلیا جون یه کاری میکنه که باباش دیگه مجبور میشه قبول کنه
maman sima
پاسخ
ایشاله بچه اول شما با بچه دوم ما همسن میشن بگو ایشاله...
مامی آرشیداجون
12 دی 92 17:49
[
♥نسرین مامان هلیا و دانیال♥
14 دی 92 22:11
ایشالله چهار نفره بشین خیلی خوبه ها
maman sima
پاسخ
خوب شما تجربه اش رو دارین حتماهمینطوره راستش من سه تا بچه دوست دارم داشته باشم چون میخوام هلیا هم خواهر داشته باشه هم برادر اما اگه باباش رو به دو تا هم راضی کنم هنر کردم هههههههههه
حمیده جون
21 دی 92 18:08
هلیا جون انقد دلت پاکه که هرچی از خدا بخوای بهت میده یکمم واسه ما دعا کن که استرسامون کمتر شه عزیزم
maman sima
پاسخ
عزیزم تا باشه استرس جشن و شادی باشه ایشاله به سلامتی و خوشی میگذره