هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

وقتی بچه بخواد باباش دکتر باشه باید چی جوابش رو داد

1392/10/3 12:29
نویسنده : maman sima
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا : بابا چرا دکتر نشدی رفتی همکار شدی ( منظورش کارمنده ) ؟؟من دوست داشتم بابام دکتر باشه .

بابا: خوب اگه دکتر میشدم دلم نمی اومد بهت امپول بزنم .

هلیا : دکتر که امپول نمیزنه ،پرستار امپول میزنه.

بابا: خوب همکار هم خوبه دیگه.

هلیا : نخیر چرا بهم نگفتی میخوای همکار بشی من بهت بگم برو دکتر شو...

 

خدا به خیر کنه ، خواسته های بچه های این دوره زمونه رو چطوری باید جواب داد ...سوالمتفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی آرشیداجون
4 دی 92 0:10
عزییییزدلم پدرخوب برای شمامثل هزارتادکترمیمونهولی واقعابچه هااین روزاخیلی وروجک وهمه چی دان شدن!!!!!
maman sima
پاسخ
حتما بزرگتر که بشن خودشون به این موضوع پی میبرن که پدر خوب میتونه ارزو باشه نه دکتر بودنش.
مامان هلنا
4 دی 92 8:30
سلام عزیزم. من خودم اصفهانم ولی بردمش تهران پیش دکتر مدنی. اول وقت بگیر بعد برو که خارج از کشور نباشه. باورت نمیشه اسفند پارسال داشت خفه میشد از بس سرفه میکرد یه نسخه که بردمش خوب خوب شد. وقتتو پیش هیچ دکتر دیگه ای تلف نکن و داروی الکی به خوشگل خانم نده.
مائده(ني ني بوس)
5 دی 92 23:49
قررررربون اون شيرين زبوني تو
مامان گیسو جون
8 دی 92 23:27
مامان آرتین
9 دی 92 10:04
قدیمها به بچه شون می گفتن چه کاره بشن الان هم که همه چیز برعکس شده . هههههههه ههههههههه
maman sima
پاسخ
اره والا بعید نیست فردا درباره اسم و فامیل ما هم نظر بدن!!
منا مامان یسنا
11 دی 92 13:20
عزیز دلم ..بابای ما دکتر نبود ولی برامون مثل دکتر ارامش بخش بود مطمینن بابای توهم اینطوریه.فدات بشم من
maman sima
پاسخ
دقیقا همینطوره عزیزم
رهـگــــــــذر غمناک
18 دی 92 19:13
با درودی دیگر پیامبر اکرم می فرمایند فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است از اینکه خداوند به شما وخانواده محترم لطف فرموده وهلیای عزیز را تقدیمتان نموده و وظیفه سنگین پدر ومادر شدن را به شما محول نموده صمیمانه تبریک می گویم بی شک پرسشهای فراتر از ذهن کودکانه هلیا نشان از هوش بالا وهمت والایش در همین خردسالی دارد وهمین امر باعث مسئولیت دوچندان شما بزرگواران در شکوفایی این استعداد والاست از خدای سبحان سلامتی وشادابی این نوگل زیبا را واستمرار وجود شما والدین عزیز را خواهانم امید که در سایه رحمتش زندگیتان شاد وغمهایتان فراموش گردد از پند دلسوزانه وتوصیه های بزرگوارانه شما بسیار ممنون وسپاسگزارم
maman sima
پاسخ
ممنونم که به ما سر می زنید امیدوارم روزهای سرشار از خوشی و پیروزی در انتظارتان باشه./
عمو حسین
20 دی 92 22:33
الهی عمو قربون زبون شیرینت
maman sima
پاسخ
بازهم بهمون سر بزنین ...
عمو حسین
20 دی 92 22:36
الهی عمو قربون زبون شیرینت بره
maman sima
پاسخ
عمو حسین هلیا خیلییییییییییییییییی دوستت داره گاهی بهتون حسودیم میشه
الهه
28 فروردین 93 2:16
به خدا الان من فکم رو زمینه! طفلکی بابا چه حالی شده وقتی برای دکتر نشدنش مواخذه شده! هیچی دیگه من برم یه کم خودم رو دار بزنم تا قبل اینکه این جوجه ماهم ما رو بله!
maman sima
پاسخ
اره والا....