هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

بوس و نوازش مامانی

1390/1/28 7:45
نویسنده : maman sima
804 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من وقتی از سر کار میرسم خونه میبینم که چقدر از دیدن من ذوق میکنی خیییییییییییییییییییییییییییییلی لذت می برم و سرشار میشم از عشق  از شادی و غرق در بوسه ات میکنم اما هیچوقت از بوس و نوازش کردنت سیراب نمیشم هیچ وقت .

گاهی ته دلم غمگین میشم که ای کاش همیشه کنارت بودم و رنج دوری رو تحمل نمیکردیم ........................

الهی فدات ژست گرفتنت بشم عزیزمممممممممممممم

هلیا جونم وقتی میام خونه تا فرداش که دوباره میرم سر کار یک لحظه هم حاضر نیستی از من جدا بشی همش میشینی روی پام و دو تا دستهای کوچولو و نازت  رو میگذاری روی دو طرف صورت من و به چشمام نگاه میگنی و میگی مامانم میشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من هم میگه بله

 

بعد میگی بلند بگو من هم میگم : ببببببببببببببببببببببببببببللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههههههه

بعد من رو غرق بوسه میکنی و حرفهایی رو که من بهت میگم رو به من میگی : مامان جونم ، عشق، زندگی ، جیگر ، طلا ، عسل و ..............................

مادرجون کبری میگه انگار اسمون سوراخ شده و فقط مامانش واسش افتاده پایین .هههههههههههههههههه

وابستگی ات به بابا حمیدت کم شده و برعکس اونقدر به من وابسته شدی که نگو .

خدایا : وقتی دخترم رو بغل میکنم ، وقتی بوسش میکنم ، وقتی از عطر و بوی دخترم  مدهوش میشم ، زمانیکه باهاش صحبت میکنم ، وقتی باهاش بازی میکنم و ........................................ حسی دارم که قابل توصیف نیست ، حسی که با هیچ چیر تو دنیا نمیشه عوضش کنم ، حسی که من رو  غرق در لذت و خوشی میکنه ، حسی که قابل تقدیر از تو نیست ................... هر چقدر هم بگم خدایا ممنونم باز هم کمه .

وقتی دخترم به من ابراز عشق میکنه و با تمام وجود به من میگه خیلی دوستت دارم سرشار میشم از عشق و لذت مادر بودن .

خدایا این لذت رو از هیچ زنی دریغ نفرما . چون لذت مادر بودن قابل توصیف نیست .

خدایا این فرشته ای که به من دادی رو واسم حفظ کن ، سعادت و خوشبختی، سلامتی ، موفقیت به دخترم عنایت فرما . الهی آمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)