هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

من خییییییییییییییییلی غذا نخوردم

1390/2/4 14:10
نویسنده : maman sima
731 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم مادر جون رقیه و دایی مهرداد از سفر حج اومدن و شما خیییییییییلی از دیدنشون خوشحال شدی .

وقتی مهمونها کم کم رفتن و خونه مادرجون خلوت شد رفتی بغل مادرجون نشستی و بهش گفتی : شما رفتی مکه من خیییییییییییییییییییییلی غذا نخوردم !

مادر جون هم منو صدا زد و گفت : ببین دخترت چی میگه ! چرا وقتی من نبودم بهش غذا ندادین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من هم گفتم : چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد هلیا جون دوباره گفتی : من خییییییییییییییییییییییییلی غذا نخوردم .

دختر گلم بگو گرسنمه چرا میگی خیلی وقته غذا نخوردی 1 اونوقت مادر جون فکر میکنه خدایی ناکرده من کوتاهی کردم .

عزیز دلممممممممممم بغلت کردم و بخاطر شیرین زبونی ات کلی بوست کردم بعد بردمت اشپزخونه و واست غذا کشیدم .

الهی فدای زبون ریختنت بشم مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دریا
4 اردیبهشت 90 12:33
راست میگی دریا جون .
ناز این دخمل ها که تمومی نداره .