هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

دوست داشتنی تر از گذشته

1390/2/4 13:59
نویسنده : maman sima
768 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم هر روز که میگذره دوست داشتنی تر از روز قبل میشی و با حرف زدنهات دل مامان و بابا رو می بری :

برام تعریف کن :   دختر ناز مامان ، جدیداً هر کتاب ، روزنامه ، مجله یا هر کاغذ تصویر داری که میبینی میاری پیش مامان و میگی این ها رو برام تعریف کن! من هم از رو تصاویر واست قصه ای می سازم و تعریف میکنم .بعد می بینم رفتی یک کنار نشستی و داری همون حرفها رو واسه خودت تکرار میکنی .

برام آهو بیار :  چند روز قبل یک شبکه تلویزیونی رو زدم که داشت آهو نشون میداد بعد چند دقیقه برنامه تموم شد . شما هم فکر کردی من کانال رو عوض کردم اومدی و گیر دادی که دوباره واسم آهو بیار . هر چی گفتم برنامه تموم شد باور نکردی . بالاخره با لحن عروسکی گفتم اَهووووووووووووووووووووو می خوای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما هم زدی زیر خنده و من این کار رو تکرار کردم و شما بیشتر خندیدی . از اون روز به بعد همش میگی : مامان اهو بیار . من هم دوباره همون کار رو تکرار میکنم و شما از ته دل می خندی.

بیا شمع فوت کنیم :   عشق فوت کردن شمع و خوندن شعر تولدت مبارک رو داری ، فکر می کنی هر روز جشن تولدته و باید شمع فوت کنی . به ما هم امر میکنی که همه دست بزنیم و شعر تولدت مبارک رو بخونیم و خودت هم که باید شمع رو خاموش کنی .هنوز روشنش نکردم بلافاصله فوتش میکنی .

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان غزل
4 اردیبهشت 90 11:57
مرسی خاله جونم
مامان آرتین
4 اردیبهشت 90 12:32
قربونت برم مرسی که میای وبلاگ .
ارتین جون رو ببوس