هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

کوچولوی قصه گو

1390/2/6 7:52
نویسنده : maman sima
591 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم هرشب موقع خواب باید واست قصه بگم اون هم نه یکی نه دو ............ تا وقتی که خوابت ببره .

مشکل اینجاست که وقتی به قصه گوش میدی اونقدر به کلمه به کلمه اون دقت میکنی که خوابت نمی بره ، در آخر هم با اصرار واست شعر لالایی یا عروسک قشنگ من رو می خونم تا بخوابی .

جدیدا وسط روز هم باید واست قصه هایی رو که شب قبل گفتم رو تکرار کنم و اگه یک جای اون رو اشتباه بگم میگی : نههههههههههههههههههههههههههههه...................

اخه من تموم قصه ها رو از حفظ میگم ، بهت قول میدم از این به بعد واست کتاب قصه هات رو بخونم تا اشتباهی صورت نگیره .

بعضی اوقات میبینم قصه هات رو داری واسه عروسکت تعریف میکنی ، واااااااااااااااای خدای من چقدر دقیق و ناز قصه میگی .............. الهی فدا کوچولوی قصه گوی خودم برممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه
6 اردیبهشت 90 10:49
جووووووووووووووونم بچه هامون کتاب رو دوست دارن دیگه
........
7 اردیبهشت 90 13:53
سر بزنین