هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

هلیا و مینی پارک دردونه ها

1389/11/10 11:52
نویسنده : maman sima
998 بازدید
اشتراک گذاری

هلیای گلم از وقتی هوا سرد شده دیگه نمیشه ببرمت پارک و شهربازی اخه هوا خیلی سرد و ممکنه خدایی نکرده سرما بخوری واسه همین من و بابا حمید و اکرم جون میبریمت مینی پارک دردونه ها ، آخ که چقدر اونجا رو دوست داری...

اولین بار که رفتیم مینی پارک دردونه ها دو سال و یک ماهت بود ، فقط با چند تا اسباب بازی مشغول بازی شدی و بقیه اش رو نقاشی کشیدی اما از دفعه بعد که وارد مینی پارک شدیم رفتی سراغ تک تک اسباب بازی ها ( سرسره بازی - تاب بازی - ماشین سواری - استخر توپ و ... ) خیلی خوشحال بودی و همش بالا می پریدی الهی مامان فدات بشه عزیزممممممممممممممم

از دفع سوم به بعد هم که از همون لحظه اول شروع کردی به رقص و خنده و بالا پریدن آخ که چه لذتی داشت واسه من و بابا که تو رو اونقدر خوشحال و خندون ببینیممممممممممم

اما موقع رفتن دوست نداشتی همراه ما بیای و می زدی زیر گریه و بالاخره با خوراکی و غیره راضی میشی بیای بیرون.

 الهی همیشه شاد و سرحال باشی خوشگلکم .

حالا هم که تا از خواب بیدار میشی میگی بابام بیاد من رو ببره دردونه ها .

دیگه اونقدر استاد شدی که به لقیه بچه ها اجازه نمیدی تو بازی از شما جلو بزنن و اذیتت کنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یه نی نی
10 بهمن 89 12:45
سلام ممنونم که به وبلاگ سرزدی .

شما هم وبلاگ داری تا من بتونم لینک کنم ؟