هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

هلیا و شعر های قشنگش

1389/12/10 8:56
نویسنده : maman sima
745 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جون مامان ، عسلم ، قندم ، عشقم ای کاش میتونستم لحظه به لحظه با تو بودن رو ضبط کنم و واست نگهدارم تا وقتی بزرگ شدی ببینی چقدر شیرین زبون و نازنین هستی ...

گل من وقتی شعرها رو اونقدر زود یاد میگیری و با لحن قشنگ واسم میخونی از شدت ذوق و لذت نمیدونم چکار کنممممممممممممممممممم دوست دارم اونقدر محکم بغلت کنم تا عشقم رو بهت نشون بدم اما اون کار هم کافی نیست .

از دوسالگی شعرهات رو تقریبا کامل میخونی:

یه توپ دالم قلقلیه

سلخ و سفید و ابیه

میزنم زمین ابی میره

نمیدونی تا کجا میره

من این توپ ونداشتم

بابام بهم عیدی داد

یک توپ قلقلی داد

***************

اتل اتل توتوله

گاو حسن نه شیر داله نه پستان

گاوشو بردن هندستون

یک زن کردی بستون

اسمشو بزار انقزی

دور کلاش قلمزی

اچین و اچین پاچین پاچین

**************

این شعر قشنگ رو هم خودت ابداع کردی ههههههههههههههههههه

علوسک من چشماتو ببند

زود لالا کن

صبح که بیدارشدی بگو صبح بخیر

مامان و بوس کن

بابا رو بوس کن

پسندها (1)

نظرات (0)