هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

دختر کاری مامان

1390/4/2 7:27
نویسنده : maman sima
645 بازدید
اشتراک گذاری

* دیروز رفتیم باغ ، دیدم با مهدیس جون ، برگ انگور و سنگ های کوچیک جمع کردید بعد واسه مامان و بابا دلمه پیچیدید . هههههههههههههههههه

* به مادرجون رقیه گفتی :با ما میای بریم باغ ؟؟ مادرجون گفت : اره میام . گفتی : با چی می خواهی بیای ؟ مادرجون گفت : با ماشین شما میام . گفتی : نه ما جا نداریم با ماشین دایی مجتبی بیا !!! ( حالا کی قراره بره باغ خدا می دونه؟؟؟ )

* گفتی : من وقتی کوچولو بودم مثل ارتین تو خونه جیش میکردم ؟ گفتم : آره . گفتی : بعد خونه کثیف می شد که ؟؟؟؟ گفتم : خوب پوشکت میکردم . از اون موقع هر کس میاد خونمون بهش میگی : من کوچولو بودم تو خونه جیش میکردم مامانم من رو پوشک میکرد .

* بهت میگم اسم عروسکتهات رو بگو . میگی :اوفی - نیجا - بونا - عَرو و ...............نمیدونم این اسامی رو از کجا اوردی ؟؟؟؟؟

* دو روزه گیر دادی که بیای رو سینک ظرفشویی و ظرفها ، میوه ها ، سبزیجات و .... رو بشوری . این کارت خیلی طول میکشه و واقعا خسته میشم اخر سر هم با هزار مکافات راضی ات میکنم بیای پایین .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
1 تیر 90 14:48
وااااااااااااای خدا چقدر هلیا جونم شیرین زبونه شیرین زبونیات منو کشته بوسسسسسسس
مارال
1 تیر 90 17:19
سلام من لینکتون کردم خیلی هم خوشحال شدم که سر زدین
اخی خیلی خوبه که هلیا دوس داره تو کارا کمکتون کنه ها!!!
هلیا جون رو ببوسین بوس بوس


سلام من هم لینکتون کردم عزیزم . مرسی گلم . باز هم به ما سر بزن .
مامان بوبولی
1 تیر 90 19:25
خانم خانوما دخترا لازمه یادیگیرن من چی بگم از پسرم که همش تو آشپزخونه و تو کابینتاست


اهورا جون میخواد این کارها رو یاد بگیره تا در اینده واسه خانومش این کارها رو انجام بده دیگه !!!!
afshin
4 تیر 90 1:11
درود گرامي بروزم با : برنامه روزانه مردان ملتهای مختلف به شرح زیر اعلام می شود بيا پيييييييييشم .....
مامان ماهان
5 تیر 90 10:14
با من ای دوست اگر خوب اگر بد باشی تپش حس من این است که تو باید باشی. . . .




زندگی دفتری از خاطره هاست ، یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ، یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ، چشم تا باز کنیم ، عمرمان میگذرد ، ما همه همسفریم...