هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

یادگیری اولین کلمه انگلیسی

1390/4/5 11:01
نویسنده : maman sima
897 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دیروز داشتی با فلش کارتها که عکس میوه ها و حیوانات بود بازی میکردی و من اسم اونها رو ازت میپرسیدم و بجز 3 تا ( شیر - کیوی - لیموترش ) بقیه47 کارت رو بلد بودی. آفرین گلمممممممممممممممم

بعدش دیدم قسمت پایین کارتها، اسمش رو به فارسی و انگلیسی نوشته، با خودم گفتم بهتره هر چند روز یک کلمه انگلسی رو با هم کار کنیم و  دیروز کلمه سیب apple  رو بعنوان اولین کلمه انگلیسی یاد گرفتی اون هم فقط با چند بار تکرار . چشمک  قراره هر کلمه جدید رو که یاد گرفتی من یک جایزه برات بخرم.

عصری هم رفتیم خیابون و بنا به قولی که بهت داده بودم ،اجازه دادم سه تا خوراکی که دوست داری رو به انتخاب خودت بخری و نوش جان کنی .

* چند روزه سه تا کلمه زشت یاد گرفتی ( بی شعور - احمق - خفه شو ) ما هم دست به یکی کردیم هر موقع این حرفای زشت رو زدی هیچ عکس العملی نشون ندیم تا فراموششون کنی .( هر چند اونقدر بامزه این حرفها رو میزنی که خنده مون میگیره )هههههههههههه

* دیروز با هم رفتیم فروشگاه آریو سنتر سبد رو از من گرفتی و هر چی می دیدی سوال میکردی این رو هم بر دارممممممممم؟ خلاصه بعد که سبد سنگین شد اون رو دادی به فاطمه جون ( دختر خاله ات ) ، ردیف آخر فروشگاه که رسیدیم گفتم حالا باید از این طرف برگردیم . دیدم رفتی سمت مواد شوینده ( وایتکس ، مایع ظرفشویی ، شیشه شور و ....  . گفتم : دست نزن بیا بریم . گفتی : نهههههههههه بزار اینها رو مرتب کنم ببین بهم ریخته است !!!!!!

* دیروز از اداره برگشتم خونه دیدم فاطمه جون اومده پیشت .         گفتم : اکرم جون کجا رفته ؟               گفتی : رفته دانشگاه .      گفتم : رفته اونجا چکار کنه ؟    گفتی : رفته برای من ابمیوه سیب بخره . ( از بس اکرم جون موقع برگشتن از دانشگاه واست اب سیب خریده )       گفتم : فقط همین ؟         گفتی : نههههههههه رفته درس هم بخونه .

 * جدیدا تا بابا حمید میگه بیا بوس بده . اول نگاهش میکنی بعد میگی : ریش داری ؟؟؟ بوس نمیدممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بوبولی
5 تیر 90 13:42
در مورد یادگیری کلمات زشت کار خوبی می کنید که توجهی نمی کنی چون خیلی زود فراموش می کنه


سلام الهه جان . اره خداراشکر الان دیگه خیلی خیلی کم این کلمات را بکار میبره .
helia & Sarah
6 تیر 90 11:17
آفرین به دخملی باهوش execllent


مرسی گلمممممممممممممممممممممم
مامان ماهان
7 تیر 90 9:12
ای جونم خیلی خوشمزه و شیرینی بووووووووووووووووووس