هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

فردا صبح می خواااااااااااااااابم

1390/4/13 13:43
نویسنده : maman sima
541 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ساعت 12 بود و هنوز بیدار بودی و مشغول بازی. گفتم : هلیا جون بیا بخواب ببین ساعت چنده ؟؟؟؟ گفتی : نهههههههههههههه می خوام بازی کنم . گفتم : نه دیگه وقت خوابه وقت بازی کردن نیست . گفتی : الان بازی میکنم فردا صبح می خوابم دیگه !

مشغول بازی هستی و با تلفن خوشگلت داری صحبت میکنی : الو ........ سلام............. من خونه ام ......... مامان هست ، عروسکها هستن................ نه نمیام .................. خداحافظ..........گوشی رو گذاشتی و متوجه شدی دارم نگاهت میکنم دوباره گوشی رو برداشتی و گفتی : الو................سلام ........... بعد من رو صدا کردی : مامان بیا دوستم با شما کار داره ................ گفتم چکار داره ؟ گفتی: میگه هلیا بیاد بریم پارک .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرتین
14 تیر 90 10:24
الهییییییییییی . ساعت 9 هست دیگهههههههه . خوبه همون ساعت نمی خواست بره پارک .
مامان فاطمه
15 تیر 90 10:45
ناز دار خودت و اینقدر واسه مامان و بابا شیرین نکن وگرنه مامان جون و باباجون خودشون رو فدات می کنم (این اصطلاح نازدار رو من توخونه برا فاطمه بخاطر ناز اشوه هاش زیاد بکار می برم) راستی چندتا عکس از تولد سه سالگیش گذاشتم برو ببین ممنون
مامان فرشته
15 تیر 90 14:08
سلام گلم هههههههههه وای خدا این شیرین زبونو برات حفظ کنه خیلی دوستش دارم بوسسسسسسسسسس
مامان ماهان
15 تیر 90 16:40
آخه تو چقدر شیرین زبونی عزیزم بوس بوس بوس برای هلیای نازم
مامان فاطمه
16 تیر 90 11:17
سیما جون کجایی فکر کنم رفتی شما مسافرت خوش بگذره و به سلامتی برگردی
مامان فرشته
16 تیر 90 16:39
عاشقشم بوسسسسسس
helia & Sarah
17 تیر 90 17:42
سلام هلیا جون و مامان گلش خوبین خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگ هلیا جون همیشه خوش و خرم باشین هلیا جونم می بوسمت