هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

بابابزرگ کجا رفته ؟؟؟؟؟؟

1390/4/8 8:21
نویسنده : maman sima
508 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر نازنینم ، چند روز قبل تو خونه نشسشته بودیم که چشمم به قاب عکس خدابیامرز پدرم افتاد ، به قاب عکس خیره شده بودم که با صدای نازت به خودم اومدم . بهت گفتم : هلیا جون این عکس کیه ؟؟؟؟

گفتی : بابابزرگ.

( وقتی یکسال و دوماهه بودی بابابزرگت فوت کرد ) گفتم : وقتی کوچولو بودی بابازرگ شما رو بغل میکرد با هم دالی بازی می کردید ، بعد شما که تازه راه افتاده بودی میرفتی پاهای کوچولوت رو میگذاشتی رو پای بابابزرگ (به صورتش نگاه میکردی تا عکس العملش رو ببینی) بابابزرگ هم می گفت آااااااااااااااااااااخ آااااااااخ پاممممممممممممممم بعد شما می خندیدی ...........

وقتی واست خاطرات کوچولویی هات رو تعریف میکنم کلی ذوق می کنی و می خندی ، خندیدی و با مکث گفتی : بابابزرگ کجا رفته ؟؟؟

گفتم : رفته پیش خدا .

گفتی : بیا ما هم بریم ؟ باشه ؟

گفتم : نه عزیزم نمیشه ما بریم .

گفتی : درش بسته است ؟

گفتم : آره .

گفتی : بابابزرگ از در دیگه رفته اونجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خندیدم و گفتم : آره عزیز دلممممممممممممممممممممممممممم

قربون حرف زدنت برم که خنده رو در هر حالی که باشم رو لبام میارهههههههههههههههههههههه

این هم عکس خوشگلت تو خونه بابازرگ وقتی ٧ ماهه بودی :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سارگل
8 تیر 90 9:18
خداوند پدرتون رو رحمت کنه


ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
گل دختر
8 تیر 90 10:34
الهي قربونش برم با اين مهربونيش
مامان ماهان عشق ماشین
10 تیر 90 15:31
خدا رحمتشون کنه.
مامان فرشته
10 تیر 90 19:16
سلام مهربونم ای جونممممممم قربون حرف زدنش برم من خدا پدرتونو بیامرزه عزیز دلم بوسسسسسسس
مامان آرتین
11 تیر 90 8:12
خدا این کوچولوی شیرین زبون رو براتون نگه داره
مامان آرتین
11 تیر 90 8:13
خدا پدرتون رو رحمت کنه . موش بخوره گل دخملی . فکرش به کجاها قد می ده
مامان فرشته
11 تیر 90 11:44
سلام عزیزم خوبی ؟
آره منم موافقم خدا شفا بده
ممنون دوست جونم


سلام گلم
خیلی کار خوبی کردی که هشدار دادی تا حواسمون جمع باشه . این جور ادمها بیماری روانی دارن ، اخه چه لذتی داره که بیان از طرف فرد دیگه ای پسیت نامناسب بزارن ؟؟؟؟؟
خدا شفاشون بده .
مامان ماهان
12 تیر 90 0:43
خدا پدرتون و رحمت کنه
خدا شیرین زبونت و حفظش کنه


مرسی عزیزم خدا گل پسر شما رو هم واسه تون نگه داره .