هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

تولدت مبارک

1390/8/17 7:37
نویسنده : maman sima
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جون امروز ٨ آبان تولد سه سالگیته و  من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شدی برای من ، تا زیباترین لحظه ها را برام بسازی ...

 از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم.

دخترم با تو زندگی برام قشنگه ، طپش قلب تو برای من بهترین آهنگه ، هلیای نازم با وجود نازنین تو طعم زیبای مادر بودن رو حس کردم ، با تو لذت بهشت رو تو این دنیا چشیدم ، با تو من خوشبخت ترینممممممممممممممممممممممم

خدای مهربونم بابت این هدیه بی نظیر و دوست داشتنی ، بی نهایت سپاسگذارم .

خدای خوبم تو رو به این روز زیبا که بهترین و بزرگترین هدیه زندگی ام رو ازت گرفتم قسمت میدم که همیشه نگهدار این گل همیشه بهار زندگیم باشی .

مبارک باشه عزیزم روز میلاد حضورت

زندگیم فدای چشمات فدای نگاه نازت

چی بگم ، که هر چی امشب حس خوبه ، با تو دارم

روی لبهات هزار تا بوسه با یه دنیا عشق میکارم

روز میلاد تن تو ، روز جشن آسمونه

حتی خورشید با طلوعش قدر امروز رو میدونه

گل من ماه ابان رو با اومدنت چه کردی

چی باید امشب بریزم زیر پاهات هلیا جونم

عشق من ، نفسم ای مهربونم : لمس حضورت مبارک باشه عزیزم

از الان ته ته دنیا ، همه هستی ام رو به پات می ریزم

 

چهارشنبه شب رفتیم آتلیه روناک و چند تا عکس خوشگل انداختیم به محض اینکه اماده بشه اینجا میذارم.

جمعه عصر هم یک جشن تولد کوچولو برات گرفتیم که عکسهای اون رو هم بزودی میزارمممممممممممممممم

 فعلا این  یکی رو داشته باش:

از سمت راست : پریا - مهدیس - فاطمه - هلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مرضیه مامان فاطمه
8 آبان 90 9:27
هلیا جون تولدت مبارک عزیزم ان شاءا... زود زود بزرگ شی و تو لباس عروس دوباره ببینمت، روز تولدت با اون لباس عروس نازت که خیلی خوشکل شده بودی حتما عروسیت هم خیلی نازتر می شی.
سیما جون خدا دختر گلت رو برات حفظ کنه ضمنا تولدت هلیا جون هم عالی عالی برگزار شده بود ، دست پختت هم حرف نداشت، از دست پختت اونقدر تعریف کردم که شوهرم رفته بود تو کیفم رو نگاه می کرد فکر می کرد واسش دلمه آوردم.
ان شاءا... تولدهای بعدیش


مرضیه جون خیلی خیلی ازت ممنونم که افتخار دادی و به تولد هلیا اومدی . ان شاءالله بتونم جبران کنم . ان شاءالله عروسی فاطمه جون .
مرسی گلم لطف داری ، اگه کم و کاستی بود به بزرگی خودت ببخش . اگه می دونستم همسرت دلمه دوست داره حتما واسش میدادم ببری .
مامان خورشيد
8 آبان 90 10:03
پرنسس ناز تولدت مبارك


مرسی فدات شم .
مامان پریاگلی
8 آبان 90 10:11
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک


هلیا جون انشاالله تولد 120 سالگیت


سلام خیلی ممنون از لطفتون .
مامان گلا
8 آبان 90 10:16
خانم گل تولدت مبارک همیشه سالم و سرزنده زیر سایه پدرو مادر شاد شاد زندگی کنی
مامان گلا
8 آبان 90 10:18
هلیا خانم می تونیم شما رو به وبلاگمون لینک بزنیم


با کمال افتخار من هم لینکتون میکنم عزیزم.
مامانی طاها
8 آبان 90 10:36
تولد سه سالگیت مبارک عزیزم الهی تولد سیصد سالگیتو جشن بگیری


سلام طاها جون . ممنونم گلم .
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
8 آبان 90 11:11
تولدت مبارک هلیا خانم .
انشاءاله جشن فازغ التحصیلیت .
دوست داریم من و نیایش .


مرسی نیایش جونم .
مامان زهرا نازنازی
8 آبان 90 12:02
مبارک باشه عزیزم

الهی 120 ساله شی


قربونت . خیلی لطف داری .
مامان اهورا
8 آبان 90 14:49
تولد مبارک هلیا عزیزم


خیلی ممنون که به یادم بودین .
مامان پارسا جون
8 آبان 90 18:24
تولدت مبارک گلم


ممنونم عزیز دلم
حمیده
8 آبان 90 20:43
سلام هلیا کوچولو الهی قربون اون لپای خوشکلت برمممممممم تولدت مبارک نازگلی من الهی 120 سال عمر با عزت داشته باشی عزیزدلم و مامان و بابای خوبت شاهد موفقیتات باشن



سلام عزیز دلم ، مرسی خانوم خانومای مهربون، من هم برای شما بهترینها رو ارزو میکنم .
مامان ماهان
13 آبان 90 21:17
پرنسس جون تولدت مبارکهههههههههههه الهی که 120 ساله بشی عزیزم