هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

درگذشت مجید فروغی هنرمند پیشکسوت تئاتر

1390/8/5 8:17
نویسنده : maman sima
800 بازدید
اشتراک گذاری

ما بدهكاريم . به آنانكه ذره هاي وجودشان را با اين خاك ، قسمت كردند . ما بدهكاريم ، به مجید فروغیهايي كه تا هستند ، يادشان در خاطرمان نيست . ما بدهكاريم ، به هنرنمایی های شاد و ماهرانه مجید فروغی ها در سالن های تئاتر، كه صداي خنده هایمان را از آن جا شنيده ايم .

 مجید فروغی ، در خاك آرام گرفت . دلم بدجوري گرفت . مجید فروغی با خنده هایش در خاك خفتند . ديگر خبري از آن هنرمند تئاتر نخواهد بود ..........

درگذشت غم انگیز این هنرمند و پیشکسوت  تئاتر را به جامعه هنری ایران ، مردم هنردوست و بخصوص همسر و فرزند هنرمندش ملیحه حاجیلو و امیر ممد کیان عزیز تسلیت عرض میکنم. 

پی نوشت : ( بیست روز قبل بود که واسه عیادت رفتیم خونشون، مجید اقا رو تخت دراز کشیده بود ...

میگفت : اصلاً تصورش رو نمیکردم که یک روز خونه نشین بشم  ...... اما امیدم به خداست ، برام دعا کنید .......

مجید آقا خیلی واست دعا کردیم اما انگار خواست خدا چیز دیگه ای بود... روحت شاد و یادت گرامی باد )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
5 آبان 90 16:59
تسلیت میگم عزیزم روحش شاد عزیزم من عاشق اون عکس با مقنعه دختری شدم بوس براش
حمیده
5 آبان 90 18:06
مرگ اونایی که واسمون عزیزن خیلی سخته و باورش ازون سخت تر.روزی که شنیدم آقای فروغی فوت کردن خیلی ناراحت شدم و یاد مادرجونم افتادم (اونم تازه فوت کرده)شب وروز ازش پرستاری کردم ولی نمیدونم چرا خدا اینجوری جوابمونو داد کاش هنوز بود و 2باره موهامو شونه میکرد


من هم از صمیم قلب بهتون تسلیت میگم روحشون شاد و قرین رحمت .
ممنون که بهمون سر میزنی . دوستت داریم، یه بوس ابدار برای شما مهربون
حسین باخویش
6 آبان 90 18:09
سلام هلیا جان.عشقم.نفسم.جیگرم.همه زندگیم تولدت مبارک البطه با 2روز زودتر انشالا120تا تولد دیگه بگیری در اینجا جاداره از مامامنت تشکر کنیم چون خیلی برات زحمت کشده سیما خانوم زنداداش خوب ومهربانم دستمریزاد.


سلام عمو حسین مهربونم ، من هم دوستت دارم عمو جونم .
نازنین نرگس نفس مامان
7 آبان 90 2:01
روحش شاد
mohammad kian
7 آبان 90 23:31
helia jan tawallodet mobarak mamnoon ke tasliat gofti
ishalla 100 sal zende bashi


محمد کیان عزیز از صمیم قلب بهت تسلیت میگم و ارزوی بهترینها رو برات دارم و مطمئنم با داشتن مادری پر تلاش و مهربون به افقهایی بالا میرسی . مرسی عزیزم
مرضیه مامان فاطمه
8 آبان 90 9:23
سیما جون الان رفتم تو وبلاگ هلیا جون سری بزنم یک دفعه این خبر رو دیدم شوکه شدم خدا رحمتش کنه و به خو نوادش صبر بده.


ممنون عزیزم.
مامان ماهان
13 آبان 90 21:18
روحش شاد