هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

چند تا عکس خوشگل از نفس مامان و بابا

1390/9/6 13:08
نویسنده : maman sima
892 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که مدام میگی من هم میخوام رو صورتم نقاشی کنین ، می خوام پروانه شممممممممم

بالاخره  با اکرم جون رفتین مینی پارک دردونه ها و  شدی پروانه کوچولوی مامان :

( البته این عکسها چند ساعت بعد گرفته شده که گریم صورتت کمی بهم ریخته و پاک شده ) :

فرش رو به دستور هلیا خانوم ملکه بزرگ خونه جمع کردیم تا راحت دوچرخه و اسکوترش رو سوار شه ، گاهی اوقات هم کارتون ببینه  هههههههههههههه:

اینجا هم ژست گرفتی میگی مامان از من عکس بگیر :

این هم عکس مامانه که کشیدی :

ان شاءالله همیشه خنده رو لبات باشه نفسمممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نينا
6 آذر 90 15:35
سلام مامان هليا چه دخمل نااااااااازي خوشحال ميشم يه سر بزنيد. چيز جالبي هست تقویم اختصاصی رومیزی کودک با درج وقایع ماندگار کودک شما مانند: تولد، اولین دندان، و ...
سارا
6 آذر 90 17:46
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 آذر 90 21:34
چه دختر نازی خدا حفظش کنه. به ما سر بزنید خوشحال میشیم
حسین باخویش
6 آذر 90 22:50
الاحی الاحی الاحی عموت فدات بشه نقاشیاتم مثله خودت روز به روز قشنگتر میشه
مامان بوبولی
7 آذر 90 11:34
ای جانم به این هلیای پروانه ایی ناز .
نسرین مامان هلیا
8 آذر 90 0:04
خصوصی عزیزم
مامانی و آیدا
8 آذر 90 12:18
این جمع کردن فرش خیلی جالب بود معلومه که مامان صبوری هستین من عمرا از این کارا بکنم .
پروانه کوچولوی خوشگل رو ببوسین آیدا هم خیلی نقاشی رو صورت دوست داره اما فعلا قسمتش نشده
راستی نقاشی های هلیا جون رو تو پست قبل دیدم خیلی خیلی عاااالی هستن واقعا معلومه که استعداد نقاشی داره خانوم هنرمند


سلام از خدامه فرش رو جمع کنم نیم ساعت با دوچرخه اش بازی کنه من هم به کارهام برسم هههههههههههههههه

ممنون لطف داری عزیزم.
اره خیلی هم علاقه نشون میده .
مامان گلا
9 آذر 90 8:47
چه پروانه کوچولوی نانازی خداکنه همیشه سالم و سربلند باشه ممنون که به ما سرمیزنی خانمی
مامان دیانا
12 آذر 90 13:38
چه عکسهای قشنگی ماشاا... دخملمون خیلی بزرگ شده اسپند یادتون نره
مامان قندعسل
12 آذر 90 23:28
فدای این پروانه کوچولوی بلا بشم با اینهمه دستوراتش ژستش منو کشته. خیلی دلبر شدی عزیز خاله راستی آپیدم بالاخره
مامان ماهان
13 آذر 90 15:03
بابا خوش تیپ خوش عکس حسابی نانازیاااااااااااااااااااا دلبریهات منو کشته خوب بااین آپارتمانهایی که ما داریم بایدم فرشها رو جمع تا عزیزامون بازی کنن
مامان آرتین
15 آذر 90 19:36
وای وای چه ژستی گرفته پروانه کوچولوی خوشکل
مامان نازی نرگس
18 دی 90 2:27
چشماش رو برو چه نازه