هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

چند خاطره از شیرین زبونی های هلیا جون

1390/9/13 10:25
نویسنده : maman sima
880 بازدید
اشتراک گذاری

- هلیا : مامان رفتی ارایشگاه ابلوهات رو خوشگل کردی ؟؟؟ ..........  مامان : اره عزیزم ......... هلیا در حالی که سرش رو تکون میده : ولی اصلا خوشگل نشده !!!!!! !متفکر ( بچه ام راست میگه این دفعه اصلا کار ارایشگاه تعریفی نداشت ) .

- هلیا رو بردم دستشویی : نگاهی کرد به دمپایی های صورتی اش و گفت : مامان مگه من پسرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامان : نه عزیزم شما دختری ................ هلیا : پس چرا این عکس ترسناک رو دمپایی های منه ( یک کوچولو ، اندازه نخود  روی دمپایی ات عکس سر مرد عنکبوتی هست ) !!!!!! چشمک

- هلیا رفته دستشویی ، میگه : مامان مگه این عروسه ؟؟؟؟؟ .......  مامان : کی عروسه ؟؟؟........ با دستش سنگ دستشویی رو نشون میده ، این دستشویی رو میگم ، مگه عروسه که سفید پوشیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد هم میزنه زیر خنده ههههههههههههههههههههنیشخند

- با هم رفتیم خیابون ، هوا هم خیلی سرد بود ، کنار خیابون دارن ذرت مکزیکی می فروشن . من سعی کردم باهات صحبت کنم و حواست رو پرت کنم چون روز قبل حالت بد بود و یکسره بالا می آوردی صلاح نبود ذرت بخوری ..... هلیا : مامان من از اونها می خوااااااااااااااام ......... نگاه کردم دیدم یک اقا در حال خرید ذرته،مامان : نه دخترم اون ذرت رو فقط اقایون می خورن شما که اقا نیستی ........ هلیا : اِاِاِاِ من هم دیروز ( منظورش گذشته است ) موهام رو کوتاه کردم خودت گفتی مثل پسرها شدم آقا شدم پس برای من هم بخر دیگهههههههههههههه خیال باطل

- خاله ثریا میگه: هلیا بابارفته دانشگاه ؟؟؟؟؟ هلیا : اره ، من هم فردا صبح میرم مدرسه ، میرم دانشگاه ، به مامان نگاه میکنی میگی : مامان برای من از اون کتابها زیاااااااااااد بخر درس بخونم ، باشه ؟.......... رو به خاله ثریا میگی : من مقنعه ندارم فقط کوله پشتی دارم . حالا چطوری برم مدرسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

- جدیدا ً تو خونه شروع میکنی به رقص کُردی،جالبه که با خودت اهنگ هم میزنی ، میگی : اکرم کیشینگ ( زبونت رو دوبار میزنی به کامتو صدا در میاری ) و دوباره با همون حالت خیلی قشنگ میرقصی .

- وقتی با مامان لج میکنی مامان سرت داد میزنه و میگه : خیلی کار بدی کردی ، کارت زشت بود  ( با کمی اخم ) هلیا به صورت مامان نگاه میکنی و میگی : خیلی هم دهنت زشت میشه .

- تو چشمهای مامان نگاه میکنی و از ته دل میخندی میگی : مامان من اومدم نشسته ام تو چشمهات ببین ................................... مامان : اِی هلیای شیطون بیا بیرون ، بعد با هم می خندیم ههههه

- جدیداً عاشق برنامه برنارد شدی ( برنارد 4 - سی دی 2 ) اونقدر با صدای بلند می خندی که چشمهای من و بابا از خوشحالی پر از اشک میشه .

- گاهی اوقات میگی من بزرگ شده ببین ( بلند میشی رو انگشتهای پاهات و دستهات رو هم میبری بالا ) گاهی هم میگی من که هنوز کوچولوام ببین ( میری کنار کمدت و میگی ببین دستم نمیرسه اسباب بازی هام رو بردارم ) بستگی داره کجا چی به نفعت باشه .

- بابایی رفت تصفیه آب خریده از اون موقع همش میگی : بابا جونم برای من شیر کوچولو وصل کرده .... همه باید برای استفاده از اون شیر اب از هلیا اجازه بگیرن ، هلیا هم ظرفهای اسباب بازی و دست و صورتش رو اونجا میشوره .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

maman mohammadbagher
13 آذر 90 10:34
salam azizam mamnoon ke behem sar zadiddddd khoda baradareto rahmat kone rohesh shad bashe enshallah manam shoma ra link kardammm
مامان ماهان
13 آذر 90 15:05
وااااااااااااااااای چه دخمل شیرین زبونی داریم ما که حسابی خوردنیه خوشمزه من دووووووووووووووووووووست دارم
حسین باخویش
13 آذر 90 23:09
عموه گلم بااین شیرین زبونیات معلومه که خیلی بزرگ شدی خیلی وقته ندیدمت دلم برات یه زره شده


عمو جون دل ما هم برای شما خیلی تنگ شده . به امید دیدار.
مامان محمدباقر
14 آذر 90 1:12
مامان حسنی
14 آذر 90 7:32
سلام بالاخره پیداتون کردم اخه ادرس نذاشته بودین من هم باافتخارلینکتون کردم تا یه دوست به دوستای حسنی اضافه بشه چه دختربانمکی دارین چقدرازحرفاش خندیدم الهی خدا حفظش کنه
مامان آرتین
15 آذر 90 19:34
الهی . ماشالله چقدر شیرین زبونه . خدا حفظش کنه
سمیه : مامان مسیح مقدس
15 آذر 90 20:33
سلااااام عزیزم..خوبی ؟ هلیا جونم خوبه ؟ ماشاالله به این دخمل ناز شیرین زبونمون... بوووووووووس
فرناز مامان آنیسا
16 آذر 90 15:45
سلام عزیزم ماشااله به این دخمل شیرین زیون منم عکسهای تولد انیسا رو گذاشتم . حتما بیا و ببین
زهره مامان هلیا
18 آذر 90 18:21
هلیا خانومی چه شیرین زبون شده ماشالله بچه ها تو این سن به چیزایی فکرمی کنن که آدم شاخ در میاره
مامان هانيا
19 آذر 90 8:36
ماشالا به اين هلياي شيرين زبون بلا! واسش اسفند دود كنين! به جاي منم ببوسينش خوشگل خانومو!
فریبا
19 آذر 90 13:27
ماشالا... چشم نخوری ایشالا!!!
فریبا
19 آذر 90 23:18
دیگه داره بزرگ می شه ها!!!
نسرین مامان هلیا
19 آذر 90 23:57
چه دخمل شیرین زبونی همیشه خوش و خرم باشین
مامان باران
20 آذر 90 8:57
الهی قربون شیرین زبونیات بشه خاله
اکرم جووون
30 آذر 90 2:04
عزیز گلم عکسات خیلی قشنگ شدن، مث خودت!

***دوستت دارم***



مرسی فدات شمممممممممممممممممممممممممم ما هم دوستت داریم.
مامان نازی نرگس
18 دی 90 2:25
چه خوشکل حرف میزنی خاله جون از ابلو گرفته تا عروس و .............همه حرفات ناز و خوشکله هزار ماشالا