هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

سفر به مشهد مقدس

1392/7/22 9:09
نویسنده : maman sima
476 بازدید
اشتراک گذاری

باباحمیدرضا واسه ماموریت بایستی میرفت مشهد ، خداراشکر قسمت شد هلیا و من و اکرم جون هم رفتیم ، با اینکه سفر کوتاهی بود و فقط یک شب مشهد بودیم ولی خیلی خوش گذشت بخصوص به هلیا جون ...

اخر همین هفته هم من ماموریت دارم برم مشهد اما نمیتونم خونواده ام رو همراه خودم ببرم ، باید برای بار دوم من و هلیا جون دوری 2 یا 3 روزه ای رو تجربه کنیم ... می دونم واسه هلیا جون سخته از من دور باشه اما فکر میکنم واسه من سخت تره .

الهی به امید تو ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حمیده جون
22 مهر 92 19:31
سیما جون عکسای هلیا با یونیفورمش خیلی قشنگ شده از طرف من ببوسش
الناز- مامان سورنا
23 مهر 92 8:59
سلام سیما جونم خوبی گلم .
ماشالله به عسلم چقدر بزرگ و خانوم شده . ان شالله همیشه سایه تون بالا سرش باشه و همیشه شاد و سر حال باشین
هلی جون رو ببوس و از عوض من محکم بغلش کن
الهیییییییییییییییی


سلام دوستم خوبی، مرسی عزیزم شما هم سورنا جون رو ببوس
سارا مامان باران
29 مهر 92 7:28
سلام عزیزم زیارتت قبول میدونم دوری سخته ولی گاهی لازمه... توی سختیها آدما بزرگ میشن ( هم ما و هم بچه هامون) امیدوارم زود بری و برگردی پیش گلت
مامان نگار جون
8 آبان 92 9:10
سلام :هليا جون ،تولدت مبارك ان شاءا... صد ساله شي