هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

هلیا جونم ،تولد 5 سالگیت مبارک

1392/8/11 8:04
نویسنده : maman sima
451 بازدید
اشتراک گذاری

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت ، به افتخار بودن

  8 آبان 87  یه فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومد ،که الان همه دنیای من و باباییه، توی این روز زیبا دنیا برامون یه رنگ دوباره  گرفت و این روز شد قشنگترین روز دنیا  ...

هلیا جونم ما هر سال در روز تولدت دوباره زنده میشیم و جون میگیریم ، تو رو خدا فرستاد تا زیباترین لحظه های زندگیمون رو برامون بسازی ، تا زمین رو برامون بهشتی کنی و چه خوب شد که به دنيا اومدي و چه خوبتر شد که دنياي ما شدي

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست ما  رو با هدیه ای شاد کند
و زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودنت در کنار ما ...

پس براي ما بمان و بدان که تو تنها بهانه براي بودني

تولدت مبارک


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لی لی مامی آرشیدا
13 آبان 92 1:17
تولدت مبارک دخترخوشگل وعزیزاولین باربودبه وبلاگ شمامیومدم گفتم یه یادگاری بنویسم ولینکتون کنمازوبلاگ دخترمنم دیدن کنیدخوشحال میشم


ممنون که بهمون سر زدین من هم لینکتون میکنم
حمیده جون
13 آبان 92 16:15
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان مریم
15 آبان 92 17:41
وااای هلیای قشنگم تولدت مبارک عزیزم..ببخشید که دیر تبریک گفتم.. ستاره ی قشنگ من امیدوارم همیشه بدرخشی