هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

مامان می خوام پیرت کنم!!!

1390/1/22 12:45
نویسنده : maman sima
708 بازدید
اشتراک گذاری

دو شب قبل ساعت 1 بامداد هنوز بیدار بودی و بهونه گیری میکردی من هم کلی نازت رو کشیدم اما بی فایده بود بالاخره کاسه صبرم سر اومد و بهت گفتم داری مامان رو ناراحت میکنی ، زود باش بخواب دیگه ؟

 

تو هم برگشتی بهم گفتی : مامان می خوام پیرت کنم!!!

من و بابایی هم دو تا شاخ گنده از سرمون زد بیرون که آخه این حرف رو از کجا یاد گرفتی عمراً من همچین حرفی تو خونه زده باشم ! بعد هم من و بابایی زدیم زیر خنده تو هم بیشتر عصبانی شدی و گفتی چرا می خندین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته من در صحبت با مادرجون یا خاله و عمه و ... صحبت از اینکه بچه داری مادر رو پیر میکنه داشتیم شاید اون موقع این جمله رو حفظ کردی ؟ نمی دونم والا ؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا نازنازی
16 فروردین 90 12:43
سلام مامان زهرا جون
ممنونم که به وبلاگ سر زدی خدا دختر نازت رو واست نگهداره .
مامان ماهان
16 فروردین 90 15:21
مرسی مامان ماهان که به وبلاگ دخترم سر زدی
خدا پسر گلت رو حفظ کنه عزیزم .

دریا
24 فروردین 90 12:06
سلام دریا جان خیلی ممنونم که به وبلاگ سرزدی .
پسرت خیلی ماهه.
امان از شیرین زبونی وروجک ها !