هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

عشق نقاشی کشیدن

1390/1/22 12:40
نویسنده : maman sima
829 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جونم هنرمند کوچولوی مامانی ، اونقدر به نقاشی کردن علاقه داری که  ساعتها نقاشی کردن خسته ات نمیکنه و هیچ وقت به پیشنهاد نقاشی از طرف اطرافیان جواب منفی نمیدی ...

 

دختر نازن نقاشی کردن رو با ماژیک روی دفتر نقاشی های بزرگی که بابا حمید واست خریده بود در یکسالگی شروع کردی .

روز بروز علاقه ات به هنر نقاشی بیشتر و بیشتر شد واسه همین من برات مداد رنگی ، ماژیک ، آبرنگ  ،مداد شمعی و رنگ انگشتی خریدم .

رنگ انگشتی بدلیل اینکه رو جعبه اش نوشته واسه زیر سه سال ممنوعیت داره گذاشتمش واسه وقتی بزرگتر شدی، رنگ امیزی با آبرنگ هم واست جالب بود اما چون بلد نبودی باهاش کار کنی اونقدر قلمو رو خیس  کردی که برگه هات پاره شدن . ولی کم کم یاد گرفتی و الان بهتر شده .

مدتها با ماژیک روی دفتر مخصوصش نقاشی کردی چون خیلی راحت پاک میشه خیلی هم لذت می بردی اما کم کم از اون خسته شدی و دفتر نقاشی ات شده بود قالی ها و دیوار های خونه .وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

روی فرش خونه چند تا خط کشیده بودی و می گفتی جو جو .

و من مجبور شده اونها رو هم جمع کنم  و رسیدیم به مداد شمعی که نقاشی کردن باهاشون رو هم خیلی دوست داشتی هم راحت تر نقاشی میکردی اما از بس دستهات رنگی میشد که اونها رو هم گذاشتی کنار و رسیدیم به مداد رنگی.

اونقدر از نقاشی کردن با مداد رنگی لذت میبری که نگو ، مصرف دفتر نقاشی ات هم خیلی رفته بالا . جدیدا سر رید واست میخریم چون جلد دفتر نقاشی هات زودی پاره میشن .

خیلی نقاشی های قشنگی میکشی و نقاشی کردن با من رو خیلی دوست داری ، من هم اغلب میام کنارت و باهات همراه میشم اما گاهی هم وقت اش رو ندارم و میبینم چقدر ناراحت میشی . الهی بمیرم برات من رو ببخش عزیزم

سال 90 برنامه اصلی زندگی ام وقت گذاشتن بیشتر و بیشتر واسه با تو بودنه عزیزم این رو بهت قول میدم .

این رو هم تا یادم نرفته بگم که جدیداً به رنگ آمیزی بیشتر از نقاشی کردن علاقمند شدی و کتابهای رنگ امیزی ات رو یکجا رنگ میکنی و بعدش از من می خوای واست نقاشی کنم تا خودت رنگشون کنی .

خیلی دوستت دارم دختر مهربونم .بوووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)