هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

روز مادر مبارک

1390/3/4 7:54
نویسنده : maman sima
724 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان خدایا :

تو را سپاس که زلال مهربانیت را در سرچشمه وجود من جاری ساختی و مرا زن نام نهادی .

تورا سپاس که دخترم هلیا یکی از گل های باغ بشریت را به من سپردی و مرا ماد ر خطاب کردی .

تورا سپاس که بر مروارید وجودم پوششی از عفاف و حیا کشیدی و مرا همسر قرار دادی .

مبارک باد بر تو چنین خلقتی و نیکو و گوارا باد بر من وجود چنین خالقی ...

سپاس سپاس و سپاس

خدا راشکر امسال چهارمین سالی هست که حس زیبا و وصف نشدنی مادر بودن رو تجربه میکنم البته با محاسبه دوران بارداری...

 و خدای مهربون رو بخاطر اعطای هدیه ارزشمندی که بهم داده و من رو لایق مادر بودن دونسته و همچنین از اینکه سایه مادر مهربونم رو بالای سرم حفظ کرده هزاران هزار بار شکر میکنم .

 مادر مهربونم و مادرشوهر عزیزم روزتون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
4 خرداد 90 9:45
روزت مبارک عزیزم
مامان هانیا
5 خرداد 90 13:08
سلام، روز مادر رو بهتون تبریک می گم، امیدوارم همیشه سایه تون بالای سر هلیا جون باشه!
مامان ماهان
5 خرداد 90 15:42
بر همان عهد كه با ياد و خيالت بستم ياد من هم نكنى باز به يادت هستم .......روزت مبارک دوست جونم
مامان آرتین
8 خرداد 90 9:45
روزت مبارک گلم. زنده و سلامت باشی