هلیاهلیا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

هلیا پرنسس مامان و بابا

کتاب و کتابخوانی هلیا جون

1390/3/18 11:49
نویسنده : maman sima
809 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه تقریبا همه می دونن هلیاجون ، کتاب رو خیلی دوست داره ، دایی مهرداد 12 تا کتاب و عمو حسین 17 تا کتاب از نمایشگاه کتاب تهران واست خریدن . دستشون درد نکنه.

عمو حسین 2 تا کتاب قصه با یک بسته آموزشی « من دیگه کوچولو نیستم چون ... » رو واست خریده که 15 تا کتاب داره مثلاً :

- من دیگه کوچولو نیستم چون حموم رفتن رو دوست دارم ، من دیگه کوچولو نیستم چون لجبازی نمی کنم ، من دیگه کوچولو نیستم چون پیش مامان و بابا نمی خوابم ، من دیگه کوچولو نیستم چون مسواک میزنم ، من دیگه کوچولو نیستم چون شبها زود می خوابم ، من دیگه کوچولو نیستم چون ناخن هام رو نمیخورم و ............

دایی مهرداد هم 2 تا کتاب قصه با یک بسته اموزشی « چیه چیه چه جوریه ؟؟؟» واست خریده که 12 تا کتاب با تصاویر برجسته داره  که متن شعرش زیر تصاویر پنهونه ، هلیا جون کتاب رومیاری میدی مامان میگی اینها رو واسم بخون بعد من میگم به نام ؟؟؟؟ شما هم میگی به نام خدا ، کتاب رو باز میکنم میگم اِه اینکه شعر نداره چطوری بخونم بعد شما شعر زیر عکس رو پیدا میکنی و میگی اینجاست ههههههههههه بعد من هم میگم افرین دختر زرنگم بعد با هم می خندیمممممممممممم اسم کتابها مثل : ننه کرم ، خاله خرسه ، بابا مورچه ، اقا کلاغه و ...

 

این هم عکس عمو حسین :

 

این هم دایی مهرداد :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
17 خرداد 90 15:37
آفرین به هلیا جون کتابخون


مرسی خاله جون مهربون
مامان فرشته
17 خرداد 90 18:49
سلام عزیزم خوبین ؟

ای جونم خوش به حالت خاله جون وای چقدر کتاب داری به منم می دی بخونم ؟
ماشاا... به اینهمه شیرین زبونی
یه اسفند دود کن مامان جون
بوسسسسسسسس


اره خاله جونم همه کتابهام رو میدم به فرشته کوچولوی شما .
عزیزم من وقتی حامله بودم خیلی کتاب شعر و قصه می خوندم هلیا هم الان خیبلی علاقه نشون میده شما هم امتحان کن .
بوووووووووس